Hvad er jeres juleønske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
17 svar
33 synes godt om
16. december 2015

Mettefpigen

Jaa, man siger jo at julen er miraklernes tid, så tænker på hvad er jeres juleønske? 

Noget som ikk kan købes for penge, noget som man ved måske aldrig kommer til at ske men som man alligevel ville ønske kunne... 

Samtidig vil jeg ønske jer en glædelig jul, selvom der er nogle dage endnu 

Mit juleønske er at alle i min familie snart for fred for drama og sygdomme ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

jullehhx

Mettefpigen skriver:

Jaa, man siger jo at julen er miraklernes tid, så tænker på hvad er jeres juleønske? 

Noget som ikk kan købes for penge, noget som man ved måske aldrig kommer til at ske men som man alligevel ville ønske kunne... 

Glædelig jul. Håber dit ønske bliver opfyldt

Jeg ønsker mig, at min lille baby vokser sig sund og rask. Jeg er så bange for at noget går galt - især her i den tidlige graviditet

8+0

Anmeld Citér

16. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ønsker at min lille pige på 8 uger snart får det godt med maven og lære at spise ordentligt fra flasken hver gang så hun ikke fremprovokere flere mave smerter 

Og vi kan slippe for skrige ture på over 5 timer hver aften vi er indlagt på ouh med hende siden søndag morgen men tvivler på hun nogen sinde kommer over at blive forstoppet hele tiden 

Anmeld Citér

16. december 2015

Skouboe

Min første tanke var at den var nem - jeg ønsker mig en kur for sclerose. Jeg vil have mit liv tilbage!

.... men jo mere jeg tænker over det, er det faktisk ikke min sygdom, uanset hvor hæslig den er at leve med og hvor dystre udsigterne kan være, der har potentiale til at gøre mest skade i mit liv...

... så jeg ønsker mig større tolerance og forståelse for hinandens forskelligheder. Jeg ønsker mig, at de muslimske ledere, både verdslige og religiøse træder samlet frem, og siger aktivt fra overfor øget radikalisering. Jeg ønsker mig at alle verdens politikere, kommer i tanke om deres fornuft og pli og indser at de er på vej til at blive lige så radikaliserede, bare i den anden retning og holder op med at lægge en af verdens største religioner for had. Jeg ønsker mig at den hadefulde retorik overfor alt hvad der er anderledes, som især DF profilerer, igen bliver usmagelig og ikke længere socialt acceptabel. Jeg ønsker mig, at folk tager klimaændringer seriøst, og stopper med at ødelægge den verden vores børn skal arve, alt sammen i fremskridtets hellige navn...

Den nuværende udvikling skræmmer mig, og jeg frygter at den nuværende polarisering af verden ender med at eskalere i stadig mere had og vold, indtil det til sidst eksploderer i hovedet på os alle sammen, og alle taber... Og Albert Einstein, et af de største videnskabelige genier verden har set - får ret.

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein

... måske jeg nok bare skal gå tilbage til at håbe på at man finder en kur for en uhelbredelig sygdom...

Anmeld Citér

16. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

mit største juleønske ville være at min søns hjerte �� blev 100% rask. Så han kunne undvære sin pacemaker og leve et liv uden flere operationer.

men dette er jo kun ønsketænkning jeg ønsker mine børn får et langt og lykkelig liv.

Anmeld Citér

16. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nu holder vi ikke jul men jeg vil ønske alligevel. Jeg vil ønske at min datter bliver højere end hvad lægerne vudere hende til og at begge mine børn klare sig godt, får en uddannelse og bliver lykkelige mennesker ❤️ Jeg har 1000 andre ønsker men sidder ved tandlægen og skal ind om lidt ��

Anmeld Citér

16. december 2015

EnGodMor

Jeg ønsker mig, at vi mennesker kunne behandle vores jord meget bedre og ikke svine den så meget til. 

Så vores generation af børn kunne leve på en smuk jord

Anmeld Citér

16. december 2015

Pikku Myy

Jeg vil for en gangs skyld være egoistisk: Jeg ønsker mig en positiv graviditetstest. Blev insemineret i sidste uge. Testdag d. 23. ...

Anmeld Citér

16. december 2015

Julemusen

Jeg ville ønske at min storesøster snart bliver gravid! Hun har prøvet i 6 måneder hvilket jo ikke er så meget. Men det gør ondt ar stå og vente nr 3, som er en upser, mens de ihærdigt forsøger at blive gravide og er meget utålmodige. Og så vil jeg ønske at min yngre søster får et godt svar ved gynækologisk ambulatorium, hvor hun skal undersøges for hvorfor hun ikke kan blive gravid. Hun har ikke brugt beskyttelse i 4 år og har fast kæreste. De forsøger ikke direkte men man bliver da bekymret efter 4 år uden nogen graviditet.

Og så ønsker jeg jer alle en glædelig jul! 

Anmeld Citér

16. december 2015

Kom-nu-bebs

Mettefpigen skriver:

Jeg ønsker at min blodprøvesvar er positivt, så jeg kan gå hjem og fortælle kæresten at han endelig skal være far

Glædelig jul alle sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.