Hvornår blev i gravid ved IVF behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Anonym

Blev gravid i første ivf forsøg, jeg har pcos og kæresten har nedsat sædkvalitet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

kristina90

Anonym skriver:

Blev gravid i første ivf forsøg, jeg har pcos og kæresten har nedsat sædkvalitet 

ved du hvor store chancer der er ved normal ivf behandling ? 

Anmeld Citér

15. december 2015

Rtjm05

kristina90 skriver:

ved du hvor store chancer der er ved normal ivf behandling ? 

Ja der er 30 procent chance pr forsøg, Hvor der ved normal samleje er 25 procent, efter 3 forsøg er det lykkedes for 70 procent,  så det er gode odds 

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

rikkeivalo skriver:

Ja der er 30 procent chance pr forsøg, Hvor der ved normal samleje er 25 procent, efter 3 forsøg er det lykkedes for 70 procent,  så det er gode odds 

ja okay jeg troede faktisk den var lavere end normalt men kan selvfølgelig godt se det når man bliver overstimuleret, og lægerne er helt med på hvordan tingene skal gøres, hvordan og hvorledes

Er vildt det overhovedet er muligt  

Anmeld Citér

15. december 2015

Rtjm05

kristina90 skriver:

ja okay jeg troede faktisk den var lavere end normalt men kan selvfølgelig godt se det når man bliver overstimuleret, og lægerne er helt med på hvordan tingene skal gøres, hvordan og hvorledes

Er vildt det overhovedet er muligt  

Ja det er utrolig ved ivf bliver der jo lagt et befrugtet æg op i livmoderen, så det "eneste" kroppen selv skal sørge for er jo at det skal sætte sig fast  alt det med befrugtningen er jo klaret på laboratoriet, og der er jo flere æg der blir befrugtet som regel, så der kan de også udvælge det bedste æg, jeg tror det er derfor chancen er lidt større ved ivf 

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

rikkeivalo skriver:

Ja det er utrolig ved ivf bliver der jo lagt et befrugtet æg op i livmoderen, så det "eneste" kroppen selv skal sørge for er jo at det skal sætte sig fast  alt det med befrugtningen er jo klaret på laboratoriet, og der er jo flere æg der blir befrugtet som regel, så der kan de også udvælge det bedste æg, jeg tror det er derfor chancen er lidt større ved ivf 

er helt magisk og høre på !

ved du om man får noget som måske giver større chance for at kroppen tager imod ægget og holder på det ? 

Anmeld Citér

15. december 2015

Rtjm05

kristina90 skriver:

er helt magisk og høre på !

ved du om man får noget som måske giver større chance for at kroppen tager imod ægget og holder på det ? 

Jeg får noget der hedder crione gel, det er et hormon der skal øge chancen for at ægget blir derinde det er vist noget de altid giver ved ivf 

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

rikkeivalo skriver:

Jeg får noget der hedder crione gel, det er et hormon der skal øge chancen for at ægget blir derinde det er vist noget de altid giver ved ivf 

Okay tak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.