Hvornår blev i gravid ved IVF behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2015

kristina90

Hej skønne mennesker  

Sidder og tænker over en masse og glæder mig rigtig meget til vores første IVF forsøg skal stå starten af det nye år ..

Ville høre hvor mange forsøg i var igennem før i havde gevinst ? 
Og hvad var jeres problem ?

Glædelig jul alle sammen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Mulle0802

kristina90 skriver:

Hej skønne mennesker  

Sidder og tænker over en masse og glæder mig rigtig meget til vores første IVF forsøg skal stå starten af det nye år ..

Ville høre hvor mange forsøg i var igennem før i havde gevinst ? 
Og hvad var jeres problem ?

Glædelig jul alle sammen  

Jeg blev gravid ved 4. ICSI forsøg - kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Nov26

7 forsøg og 2 forsøg. Nedsat sædkvalitet og pco

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

Jeg blev gravid ved 4. ICSI forsøg - kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet. 

puha . altså lyder jo af nogen gange synes jeg
- hvor længe havde i været igang ? 

Håber bestemt ikke vi skal igennem så meget - vi er begge er i top form, bare mig med ikke så gode æggeledere og derfor vi skal have hjælp !

Anmeld Citér

15. december 2015

Mulle0802

Inden jeg blev gravid synes jeg det var sindsygt hårdt. Men i forhold til andre. Har vi været utrolig heldige. Vi har ikke været i IUI. Men direkte i ICSI. Vi har prøvet i 21 måneder hvor 9 af dem var i behandling. Ved vores 3. forsøg blev en del æg befrugtet med donor fordi der ikke var nok af min kærestes sædceller - så vi gik ind til 4. forsøg med meget lidt håb og på vippen ud til det private og så lykkes det og jeg fik to æg op (er kun gravid med 1) og et æg i fryseren - vi fik ingen æg i fryseren de øvrige gange. På nær donoræg ved 3. forsøg. 

Held og lykke, I gennemsnit skal der 2, et eller andet forsøg til graviditet. Så fortvivl ikk hvis det ikk sker i første forsøg. 

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

Mulle0802 skriver:

Inden jeg blev gravid synes jeg det var sindsygt hårdt. Men i forhold til andre. Har vi været utrolig heldige. Vi har ikke været i IUI. Men direkte i ICSI. Vi har prøvet i 21 måneder hvor 9 af dem var i behandling. Ved vores 3. forsøg blev en del æg befrugtet med donor fordi der ikke var nok af min kærestes sædceller - så vi gik ind til 4. forsøg med meget lidt håb og på vippen ud til det private og så lykkes det og jeg fik to æg op (er kun gravid med 1) og et æg i fryseren - vi fik ingen æg i fryseren de øvrige gange. På nær donoræg ved 3. forsøg. 

Held og lykke, I gennemsnit skal der 2, et eller andet forsøg til graviditet. Så fortvivl ikk hvis det ikk sker i første forsøg. 

tusind tak dejlig solskinds historie og høre !

Jeg vil sige jeg ikke har de største forventninger til de her forsøg desværre - men kommer nok er jeg slet ikke i tvivl om hehe.

Synes os det har været hårdt her det sidste års tid bar og være så usikker i det hele omkring babyprojektet men nu ser det lyst ud for os (ihvertfald med og komme i behandling) men så må vi se hvordan det kommer til og gå  

Anmeld Citér

15. december 2015

Mulle0802

kristina90 skriver:

tusind tak dejlig solskinds historie og høre !

Jeg vil sige jeg ikke har de største forventninger til de her forsøg desværre - men kommer nok er jeg slet ikke i tvivl om hehe.

Synes os det har været hårdt her det sidste års tid bar og være så usikker i det hele omkring babyprojektet men nu ser det lyst ud for os (ihvertfald med og komme i behandling) men så må vi se hvordan det kommer til og gå  

For mig var det en kæmpe lettelse at finde grunden til det ikke var lykkes. Så vidste vi hvilken vej vi skulle. Håber det bedste for jer, alt være i behandling er utroligt hårdt og der er meget ventetid. 

Anmeld Citér

15. december 2015

FrkC

Her lykkedes det i første forsøg .. Vi kom i behandling pga lav sædkvalitet 

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

Mulle0802 skriver:

For mig var det en kæmpe lettelse at finde grunden til det ikke var lykkes. Så vidste vi hvilken vej vi skulle. Håber det bedste for jer, alt være i behandling er utroligt hårdt og der er meget ventetid. 

var der også her selvom man godt havde det på fornemmeren at der bare var et eller andet .. men bliver os så dejligt og kunne ud leve drømmen om kernefamilie og så os bare det at det er noget vi selv skaber (selvfølgelig med hjælp) men du ved hvad jeg mener  

Anmeld Citér

15. december 2015

kristina90

FrkC skriver:

Her lykkedes det i første forsøg .. Vi kom i behandling pga lav sædkvalitet 

tak for du lige gad skrive !
Hvor er det dejligt og høre - det er jo hel vild !!!!!

Føler vores chancer kan blive gode men sætter desværre ikke næsen op efter det sker sådan "bare lige " så men nu må vi se  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.