Ja jeg er anonym her fordi jeg har flere herinde jeg kender og fordi der ikk er nogle der skal se dårligt på min mand
men nu er sagen den at jeg er den der har tilgivet min mand for det! Det var ikk chat i den forstand det var sexchat i den forstand at han ku se hende og hun ham .. Hun lavede ting og han gjorde en enkelt gang
jeg opdagede det ikk selv han kom direkte til mig og sagde det! Dagen efter det var sket! Jeg ku se med det samme han virkelig var noget så ked af det og han virkelig havde fortrudt hans handling og det var noget der aldrig skulle være sket! Min mand er af den hårde type og viser ikk følelser i den forstand, men han græd! Og han græd meget! Han ved ikk præcis hvad der fik ham til at gøre det, men alligevel har han en ide om at hans sygdom (kræft) og mange andre ting vi kæmpede med (ikke os imellem) gjorde udspillet!! At han var ustabil usikker osv.. Efter 7 år med denne mand kender jeg ham til punkt og prikke og ved når han mener ting, hvornår han lyver osv
og derfor vidste jeg også at hallo det var virkelig en fejltagelse !!! Af den hårde kaliber self og det var da hårdt at få at vide! Vi kørte nemlig en tur hvor han holdte ind og fortalte det. Jeg græd da som pisket over det der! Pg jeg blev vred og tænkte også straks hvad har jeg gjort forkert? Og jeg steg ud af bilen og havde den største løst til at smadre bildøren alt jeg kunne !! Kaste med alt der lå på jorden i afmagt! Men jeg ved også med mig selv det ikk hjælper mig faktisk
vi fik virkelig talt det igennem! Og i dag snakker vi aldrig om det! Og jeg har aldrig brugt det mod ham og tænker aldrig på det! Jeg har brugt tid på at bygge tilliden op igen i forhold til når han var med sin pc eller telefon self... Og den tillid er tilbage og jeg frygter intet mere !!! Han gav mig tid virkelig og lod mig spørge alt jeg ville og i så lang en periode jeg havde behov for det...
Vi så for nyligt et program omkring det der! Og han sad bagefter sådan helt Tom i ansigtet og jeg kiggede på ham! Han fik dårlig samvittighed og forstår stadig ikk den handling dengang trods det er så længe siden jo
men når han stadig ka få dårlig samvittighed over det, så er det også et positiv tegn for mig synes jeg
men hvordan du skal håndtere det aner jeg virkelig ikke
der er så mange måder folk håndtere disse situationer , og man skal spørge sig selv som andre skriver! Ka jeg leve med det her? Vil jeg bruge det mod ham? Ka jeg få tilliden tilbage? Tilgiver jeg er der så nogle krav jeg burde stille indtil tilliden er tilbage ? Osv
Anmeld
Citér