hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

jeg troede heller aldrig at jeg nogensinde ville komme til at give en kæreste lov... men jeg vil gøre alt for ham og han skal ikke få trang til en anden så meget at han forlader mig eller gør noget bag min ryg

Men hvad med dine behov? Dine krav? Dine lyster og grænser? Går aftalen den anden vej også, eksempelvis?

Umiddelbart lyder det da voldsomt modstridende, at du i angst for at miste ham overvejer at lade ham være sammen med andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

hej de damer

jeg står i lidt af en underlig situation og jeg vil helst ikke have løftede pegefingre... det har jeg ikke brug for... jeg vil tvært imod vide hvad jeg kan tillade mig og hvad jeg ikke kan tillade mig

situationen er den at min forlovede og jeg har været sammen i 1½ år og vores forhold er meget stærkt... for et stykke tid siden snakkede vi om hvad vi kan gøre for at sætte lidt krydderi på sexlivet... vi har en regel i forholdet at når vi snakker om svære emner (sex er et svært emne for ham da han aldrig har snakket om sex med kvinder før, før jeg kom ind i billedet) så sætter vi os overfor hinanden og holder hinanden i hænderne og kigger hinanden i øjnene og så snakker man om alt man har på hjertet og den anden må ikke blive sur... vi snakkede så om at han ikke rigtig har rendt hornene af sig endnu og det vil han gerne inden den lille kommer til verden... vi aftalte så at han gerne, mod visse regler, måtte være sammen med en anden kvinde... han opretter sig så som bruger på scor.dk og en af reglerne er bla. at jeg skal have lov til at sidde ved siden af og læse med i brevene en gang imellem, så jeg ikke forestiller mig tingene værre end de er... og så aftalte vi at vi på et tidspunkt skal prøve en trekant med en anden kvinde

nu ligger landet sig sådan at han er LIIIGE ved at få en aftale med en og de har udvekslet lidt intime billeder... hun er ikke specielt køn men nu begynder jalousien at komme bragende... jeg er ked og har det sådan feberagtigt og har hjertebanken og har faktisk fortrudt

men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... hvis jeg afblæser det nu, så er det lidt som at fortælle et barn "vi skal i tivoli i morgen" og det så ikke bliver til noget... men jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere ked og usikker selvom han altid bekræfter mig og giver mig mere kærlighed end jeg troede var muligt

hvad skal jeg gøre??

Ej altså man gør f.... Da ikke sin kæreste gravid for så at komme rendende bagefter og beklage at man ikke har "løbet hornene af sig"?? Hvis du frygter at din kæreste på et tidspunkt vil forlade dig hvis ikke du giver ham lov til at være sammen med andre kvinder, så er han vel ikke manden for dig? Jeg synes I virkelig er ude på et skråplan - hvor længe må han være sammen med andre kvinder og have profil på scor.dk ?? Hvad så når den lille kommer og du er en zombie af søvnunderskud og måske ikke har den store  sexlyst - skal han så have lov igen?? 

Anmeld Citér

15. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Spørger du i ramme alvor om, hvorvidt du er et svin fordi du frabeder dig, at din kæreste og faderen til dit barn ikke knalder andre damer imens I er kærester?

Jamen sødeste skat - det er selvfølgelig uheldigt at du følte at det overhovedet var nødvendigt i første omgang - men hvorfor skal manden i trusserne på nogle som helst andre end dig, når ikke der er tale om et fælles behov eller en lyst?

Hvor er dine grænser og dit selvværd, når du i frygt for at miste en mand, overvejer at du nok bliver nødt til at "lade ham" løbe horn af sig uden i byen? Hvor er hans ansvar overfor dig som kæreste og jeres kommende familie? Vil du lade hvad som helst passere i frygt for at miste ham?

Giv lige dig selv en krammer og træk vejret dybt... før det stikker helt af for jer...

Anmeld Citér

15. december 2015

SandraXOXO

Min kæreste og jeg blev kærester som teenagere, vi har været sammen i ti år snart og har brugt hinanden til at løbe de der horn af os. Det behøver man ikke gøre med fremmede. For mig lyder det som en fræk fantasi at i snakker om sex med andre og opretter jer på scor, men du har en grænse og den bør du fortælle om. Du ender med at hade ham hvis du lader ham overtræde den. Sig at du ikke kan. Det er helt ok og måske han ånder lettet op og fortæller at han egentlig heller ikke har lyst. Der er stor forskel på fantasi og virkelighed. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym

I har lavet en aftale og den er svær for dig nu, så drøft det med manden, forklar ham usikkerheden  

jeg forstår udemærket jeres aftale og tager afstand til de dømmende kommentare der kommer i tråden  

jeg tænker hvis du kan åbne din usikkerhed for din kæreste og han tager i mod den, evt. Udskyder akten med en anden kvinde  eller ligger trekanten først er i på vej mod et rigtig stærkt forhold

et stærkt og åbent forhold er i min optik hvor man snakker åbent om lyster, begrænsninger og fantastiser og formår man st åbne sig i sådan grad for en anden er der intet der kan skille jer  

Anmeld Citér

15. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

I har lavet en aftale og den er svær for dig nu, så drøft det med manden, forklar ham usikkerheden  

jeg forstår udemærket jeres aftale og tager afstand til de dømmende kommentare der kommer i tråden  

jeg tænker hvis du kan åbne din usikkerhed for din kæreste og han tager i mod den, evt. Udskyder akten med en anden kvinde  eller ligger trekanten først er i på vej mod et rigtig stærkt forhold

et stærkt og åbent forhold er i min optik hvor man snakker åbent om lyster, begrænsninger og fantastiser og formår man st åbne sig i sådan grad for en anden er der intet der kan skille jer  

Jeg vil blot lige præcisere - for jeg læser ikke kommentarerne som fordømmende...

Såfremt begge parter i et forhold har et gensidigt ønske og behov for at være seksuelt sammen med andre, er det helt igennem glimrende i mine øjne... men jeg opfatter ikke at det er dette der er på spil i denne situation...

Mine svar handler alene om, at TS giver udtryk for at hendes grænser bliver overskredet, at hun kun gør det i frygt for at miste ham, osv.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym

Jeg vil blot lige præcisere - for jeg læser ikke kommentarerne som fordømmende...

Såfremt begge parter i et forhold har et gensidigt ønske og behov for at være seksuelt sammen med andre, er det helt igennem glimrende i mine øjne... men jeg opfatter ikke at det er dette der er på spil i denne situation...

Mine svar handler alene om, at TS giver udtryk for at hendes grænser bliver overskredet, at hun kun gør det i frygt for at miste ham, osv.

Situationen er de åbent har sat sig ned og snakket om det og blevet enige om nogle vilkår som ts nu ikke kan stå inde for, men oprindeligt var begge med på ideen - ergo enighed. 

Manden har det her behov, det skal vel anerkendes på lige fod? Det gør ham ikke til en skidt Kal. 

Generelt bliver der skrevet "hvorfor skal han løbe hornene af" "min mand og jeg har aldrig haft det behov" "nu har han valgt at være far så er den tid forbi" osv. Og det er i MIN optik temmelig dømmende  

Anmeld Citér

15. december 2015

Liv_86

Jeg synes at du skal tage en snak med ham og hvordan du føler og evt. komme frem til nogle nye grænser. 

Jeg synes ikke der er noget galt i jeres aftale men man skal selvfølgelig ikke gøre noget man har det dårligt med eller ikke er parat til. 

Jeg synes det er vigtigt at give plads og rumme hinandens forskelligheder i et forhold hvad enten det så er. Og hvis det er hans lyster, så tror jeg ikke at der kommer noget godt ud af det ved at "undertrykke" dem. 

Anmeld Citér

15. december 2015

charthys

Anonym skriver:

hej de damer

jeg står i lidt af en underlig situation og jeg vil helst ikke have løftede pegefingre... det har jeg ikke brug for... jeg vil tvært imod vide hvad jeg kan tillade mig og hvad jeg ikke kan tillade mig

situationen er den at min forlovede og jeg har været sammen i 1½ år og vores forhold er meget stærkt... for et stykke tid siden snakkede vi om hvad vi kan gøre for at sætte lidt krydderi på sexlivet... vi har en regel i forholdet at når vi snakker om svære emner (sex er et svært emne for ham da han aldrig har snakket om sex med kvinder før, før jeg kom ind i billedet) så sætter vi os overfor hinanden og holder hinanden i hænderne og kigger hinanden i øjnene og så snakker man om alt man har på hjertet og den anden må ikke blive sur... vi snakkede så om at han ikke rigtig har rendt hornene af sig endnu og det vil han gerne inden den lille kommer til verden... vi aftalte så at han gerne, mod visse regler, måtte være sammen med en anden kvinde... han opretter sig så som bruger på scor.dk og en af reglerne er bla. at jeg skal have lov til at sidde ved siden af og læse med i brevene en gang imellem, så jeg ikke forestiller mig tingene værre end de er... og så aftalte vi at vi på et tidspunkt skal prøve en trekant med en anden kvinde

nu ligger landet sig sådan at han er LIIIGE ved at få en aftale med en og de har udvekslet lidt intime billeder... hun er ikke specielt køn men nu begynder jalousien at komme bragende... jeg er ked og har det sådan feberagtigt og har hjertebanken og har faktisk fortrudt

men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... hvis jeg afblæser det nu, så er det lidt som at fortælle et barn "vi skal i tivoli i morgen" og det så ikke bliver til noget... men jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere ked og usikker selvom han altid bekræfter mig og giver mig mere kærlighed end jeg troede var muligt

hvad skal jeg gøre??

Jeg lever i et åbent forhold med min mand, så ved en del om din situation.

Du har haft de bedste intentioner, - men hvis du ikke trækker i land igen, gør du vold på dig selv, og ødelægger med alle sandsynligheder jeres forhold på langt sigt.

Måske vil det være en løsning at du er med i en trekant, - men kun måske, for er du jaulox, så er du det også i en trekant situation.

Men du må forklare ham hvordan du har det, - måske bliver han sur og skuffet, men forklar ham at du er bange for at det vil ødelægge dit forhold, hvis du føler dig 'voldtaget' følelsesmæssigt, og at du ikke vil miste ham, og giv ham så tid til at komme igennem.

Og som sagt, overveje en trekant nøje. Måske vil en firkant med et andet par være endnu bedre, hvis du har lyst det, for det skaber mere balance i tingene.

Anmeld Citér

15. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville sige til ham 

Jeg er ked af det men jeg kan virkelig mærke nu at det her går mig på og vis jeg lader dig være sammen med en anden er jeg ikke sikker på vores forhold vil klare det. 

Og så må han jo selv vudere om han vil tage den risiko men han bliver nød til at vide hvordan du har det med det da det helt sikkert ville ødelægge jeres forhold når du ikke er okay med det mere og det ville være onfær over for ham  vis han ikke Kendte den risiko men bare Trude du var helt med på den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.