hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
20 svar
37 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2015

Anonym trådstarter

hej de damer

jeg står i lidt af en underlig situation og jeg vil helst ikke have løftede pegefingre... det har jeg ikke brug for... jeg vil tvært imod vide hvad jeg kan tillade mig og hvad jeg ikke kan tillade mig

situationen er den at min forlovede og jeg har været sammen i 1½ år og vores forhold er meget stærkt... for et stykke tid siden snakkede vi om hvad vi kan gøre for at sætte lidt krydderi på sexlivet... vi har en regel i forholdet at når vi snakker om svære emner (sex er et svært emne for ham da han aldrig har snakket om sex med kvinder før, før jeg kom ind i billedet) så sætter vi os overfor hinanden og holder hinanden i hænderne og kigger hinanden i øjnene og så snakker man om alt man har på hjertet og den anden må ikke blive sur... vi snakkede så om at han ikke rigtig har rendt hornene af sig endnu og det vil han gerne inden den lille kommer til verden... vi aftalte så at han gerne, mod visse regler, måtte være sammen med en anden kvinde... han opretter sig så som bruger på scor.dk og en af reglerne er bla. at jeg skal have lov til at sidde ved siden af og læse med i brevene en gang imellem, så jeg ikke forestiller mig tingene værre end de er... og så aftalte vi at vi på et tidspunkt skal prøve en trekant med en anden kvinde

nu ligger landet sig sådan at han er LIIIGE ved at få en aftale med en og de har udvekslet lidt intime billeder... hun er ikke specielt køn men nu begynder jalousien at komme bragende... jeg er ked og har det sådan feberagtigt og har hjertebanken og har faktisk fortrudt

men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... hvis jeg afblæser det nu, så er det lidt som at fortælle et barn "vi skal i tivoli i morgen" og det så ikke bliver til noget... men jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere ked og usikker selvom han altid bekræfter mig og giver mig mere kærlighed end jeg troede var muligt

hvad skal jeg gøre??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Sedigfor

Sig det som det er eller så bid i det sure æble, du har jo selv givet ham lov (: 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Sig det som det er eller så bid i det sure æble, du har jo selv givet ham lov (: 

men er jeg ikke et svin hvis jeg afblæser det??

Anmeld Citér

15. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Mit synspunkt, jo. Nu vil jeg aldrig selv give en kæreste lov til at være sammen med en anden kvinde, da jeg ikke forstår hvorfor (: 

mærk ind i dig selv hvad du føler for. 

Anmeld Citér

15. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Sikke en svær situation - jeg skal prøve om jeg kan sætte mig en smule ind i den, selvom det er rigtig svært for mig. At forestille mig sådanne aftaler i mit parforhold ligger langt fra min fantasi.

Men... dine grænser er ved at blive overskredet lyder det til. Også selvom du ikke har mærket disse grænser før. Jeg tror ikke at mit forhold kunne eller skulle overleve, at jeg modvilligt gik med til at kaste min mand i armene på andre... 

Så jeg synes at du må gå den tunge vej og bryde jeres aftale. Fortælle ham, at du ikke kan alligevel. Alternativet er jo, at jalousien ødelægger både dig og jer.

I har kendt hinanden så kort tid - hvorfor kan I ikke udleve jeres fantasier og ønsker sammen? Hvad er det for nogle "horn", der kun kan udleves ved at være sammen med udefrakommende?

Held og lykke med det hele - vær nu for alle skyld tro mod dét du føler indeni.  

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Mit synspunkt, jo. Nu vil jeg aldrig selv give en kæreste lov til at være sammen med en anden kvinde, da jeg ikke forstår hvorfor (: 

mærk ind i dig selv hvad du føler for. 

jeg troede heller aldrig at jeg nogensinde ville komme til at give en kæreste lov... men jeg vil gøre alt for ham og han skal ikke få trang til en anden så meget at han forlader mig eller gør noget bag min ryg

Anmeld Citér

15. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du er nødt til at fortælle ham det. Jeg tror, det kan ødelægge rigtigt meget, hvis ham gør det, og du faktisk ikke er afklaret  

Og ja, det er surt, at du "afblæser" det, men det er vel vigtigere at I begge har det godt med det?

Anmeld Citér

15. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

jeg troede heller aldrig at jeg nogensinde ville komme til at give en kæreste lov... men jeg vil gøre alt for ham og han skal ikke få trang til en anden så meget at han forlader mig eller gør noget bag min ryg

Hvorfor skulle han os det? 

Altså jeg tror at hvis du først giver ham lov, så får han jo lyst til en anden kvinde end dig. Men hvorfor var det lige han skal være sammen med en anden hvis jeg må spørge.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

hej de damer

jeg står i lidt af en underlig situation og jeg vil helst ikke have løftede pegefingre... det har jeg ikke brug for... jeg vil tvært imod vide hvad jeg kan tillade mig og hvad jeg ikke kan tillade mig

situationen er den at min forlovede og jeg har været sammen i 1½ år og vores forhold er meget stærkt... for et stykke tid siden snakkede vi om hvad vi kan gøre for at sætte lidt krydderi på sexlivet... vi har en regel i forholdet at når vi snakker om svære emner (sex er et svært emne for ham da han aldrig har snakket om sex med kvinder før, før jeg kom ind i billedet) så sætter vi os overfor hinanden og holder hinanden i hænderne og kigger hinanden i øjnene og så snakker man om alt man har på hjertet og den anden må ikke blive sur... vi snakkede så om at han ikke rigtig har rendt hornene af sig endnu og det vil han gerne inden den lille kommer til verden... vi aftalte så at han gerne, mod visse regler, måtte være sammen med en anden kvinde... han opretter sig så som bruger på scor.dk og en af reglerne er bla. at jeg skal have lov til at sidde ved siden af og læse med i brevene en gang imellem, så jeg ikke forestiller mig tingene værre end de er... og så aftalte vi at vi på et tidspunkt skal prøve en trekant med en anden kvinde

nu ligger landet sig sådan at han er LIIIGE ved at få en aftale med en og de har udvekslet lidt intime billeder... hun er ikke specielt køn men nu begynder jalousien at komme bragende... jeg er ked og har det sådan feberagtigt og har hjertebanken og har faktisk fortrudt

men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... hvis jeg afblæser det nu, så er det lidt som at fortælle et barn "vi skal i tivoli i morgen" og det så ikke bliver til noget... men jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere ked og usikker selvom han altid bekræfter mig og giver mig mere kærlighed end jeg troede var muligt

hvad skal jeg gøre??

...Men han er jo netop ikke et barn? Og derfor synes jeg helt klart godt du kan fortryde. Specielt når det er noget der kan.være meget grænseoverskridende for dig. Jeres forhold var vel også sådan få start at i var eksklusive og derfor synes jeg ikke du er en ond bussemand hvis du siger fra - jeg synes faktisk du skal sige fra og fortælle hvis du er bange for at det kan ødelægge jeres forhold.

Hvis jeg forstår ret, så venter i barn sammen? For mig hedder det at når man vælger at få børn sammen, så er der ikke mere horn der skal løbes af nogen. Så får man nye prioriteter. Jeg tænker at han må være gået ind i jeres forhold og særligt ind i hele graviditetstingen under den forudsætning at så er det kun jer to sammen.

Al respekt for dem der kan få det til at fungere med mere eller mindre åbne forhold, men jeg synes altså ikke han bør blive sur eller skuffet hvis du ikke kan være med til det alligevel, når han jo selv valgte det mere lukkede parforhold med dig ti at starte med.

Håber det giver mening. Det er lidt svært for mig at svare fornuftigt og objektivt, da det er en helt klar forudsætning for mig at min kæreste ikke er sammen med andre og hvis det er det han vil, så er vi helt færdige. Men jeg prøvede da 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Nej!!! 

Hvorfor tror du han har krav på at være sammen med en anden?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.