Ved at gå i spåner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

Yoggibear

Anonym skriver:

Ja det er jo det.. Desværre var prøven negativ, så vi må på den igen efter nytår

Ej, øv. Kram til dig. Det er jeg ked af at høre. Det er da en trist nyhed, om det var mistanken,  eller ej.  Til dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Yoggibear

Lisbeth1985 skriver:

Hvorfor nytter det ikke at tage en test?

I sidste uge på klinikken sagde de til mig at gelen kunne give udslag. Om der er hold i det ved jeg ikke, men det var den besked vi fik

Anmeld Citér

22. december 2015

Yoggibear

Fru Ebied skriver:

Jeg synes simpelthen du er for sej du har kunne lade være at teste - jeg går fuldstændigt i selvsving!!! 

Fik lagt et enkelt æg op den 12 december og har nu testet 3 morgener i træk. Alle testene viser svagt positivt, men bliver ikke stærkere i farven.

Jeg skal ringe med testsvar fredag morgen og på grund af julen vente helt til mandag den 28 med blodprøven!

Føler mig ikke gravid

Hang in there.

jeg skal de 29 have taget BP og ja man er utålmodig. 

Krydser fingre.

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Jeg synes simpelthen du er for sej du har kunne lade være at teste - jeg går fuldstændigt i selvsving!!! 

Fik lagt et enkelt æg op den 12 december og har nu testet 3 morgener i træk. Alle testene viser svagt positivt, men bliver ikke stærkere i farven.

Jeg skal ringe med testsvar fredag morgen og på grund af julen vente helt til mandag den 28 med blodprøven!

Føler mig ikke gravid

Tak, det krævede også noget selvdisciplin! Men det er præcis derfor jeg kunne lade vær. Ville ikke stå med en måske positiv og så bliver virkelig skuffet og ked ved BP svar.. Men har da haft nogle meget store diskutioner med mig selv 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Yoggibear skriver:

Ej, øv. Kram til dig. Det er jeg ked af at høre. Det er da en trist nyhed, om det var mistanken,  eller ej.  Til dig. 

Ja, man bliver virkelig skuffet alligevel og må finde alle mulige andre ting at fokusere på i stedet for. Vi var fx til vinsmagning til firmajulefrokosten, så har nu bestil Amarone og Lux champagne hos denne vinhandler, så nu skal sorgerne druknes og julen og nytår fejres!!

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Yoggibear skriver:

Hang in there.

jeg skal de 29 have taget BP og ja man er utålmodig. 

Krydser fingre.

Krydser fingre for at jeres nytår bliver helt uforglemmelig 

Anmeld Citér

23. december 2015

Yoggibear

Anonym skriver:

Ja, man bliver virkelig skuffet alligevel og må finde alle mulige andre ting at fokusere på i stedet for. Vi var fx til vinsmagning til firmajulefrokosten, så har nu bestil Amarone og Lux champagne hos denne vinhandler, så nu skal sorgerne druknes og julen og nytår fejres!!

Det har du ret i. Man kan jo desværre ikke ændre udkommet

Jeg håber det nye år bringer jeg mere babylykke.

Anmeld Citér

23. december 2015

Yoggibear

Anonym skriver:

Krydser fingre for at jeres nytår bliver helt uforglemmelig 

Tak skal du have

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Yoggibear skriver:

Det har du ret i. Man kan jo desværre ikke ændre udkommet

Jeg håber det nye år bringer jeg mere babylykke.

Tusind tak i lige måde

Anmeld Citér

30. december 2015

Amore

Anonym skriver:

Ja det er jo det.. Desværre var prøven negativ, så vi må på den igen efter nytår

Det var ærgerligt.

Husk at bede om at blive udredt begge to, når I ser lægerne. Det er ikke altid, man får det tilbudt i det offentlige. Og hvis det bliver ved med at mislykkes, så er der andre metoder. Det nyeste skud på stammen er IMSI, som er en videreudvikling af ICSI. Og man kan også optimere manden forud for IVF/ICSI/IMSI, fx. ved at give Pregnyl for at øge hans testosteron. Især mænd, der har lav testosteron og ligger lavt i normalområdet for testosteron kan have gavn af det.

Det er hårdt med alle de op og ned-ture, forhåbninger og skuffelser og uvisheden.

Pøj, pøj næste gang!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.