Ved at gå i spåner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
19 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2015

Anonym trådstarter

På onsdag skal jeg have taget blodprøve!! (Ja endnu en tråd omkring ventetid�� Undskyld, men da jeg har brug for at være anonym har jeg oprettet denne, hvor i også har mulighed for at være det)

Fik lagt æg op d. 2/12 (IVF-behandling)

jeg ved ikke hvor mange gange jeg har overbevist mig selv om at det ikke nytter at tage en test, men at jeg bare må vente på blodprøven..

Andre der også skal have tage BP meget snart og som utålmodigt venter..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Lisbeth1985

Hvorfor nytter det ikke at tage en test?

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Hvorfor nytter det ikke at tage en test?

Jeg syntes jeg har hørt at de hormonerpiller og den der gele, kan give falsk positiv...

Anmeld Citér

16. december 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg syntes jeg har hørt at de hormonerpiller og den der gele, kan give falsk positiv...

Det er kun ægløsningssprøjten,som kan det��

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er kun ægløsningssprøjten,som kan det��

Nåå... Det er så mange ting hele tiden.. Men nu har jeg fået taget BP i morges, så skal ringe senere og få svar.. Puuha jeg har ondt i maven, er SÅ nervøs... Tror ikke rigtig på den..

Anmeld Citér

16. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Tænker at der er fornuftigt at vente hvis man kan ... tester man negativt før tid kan det alligevel ikke udelukkes at man er gravid og tester man positivt kan det enten være ÆL sprøjten eller en meget tidlig bio... Dog er jeg selv faldet i flere gange og har altid fortrudt... men ventetiden er bare så mega hård. Held og lykke med blodprøverne i dag!

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Tænker at der er fornuftigt at vente hvis man kan ... tester man negativt før tid kan det alligevel ikke udelukkes at man er gravid og tester man positivt kan det enten være ÆL sprøjten eller en meget tidlig bio... Dog er jeg selv faldet i flere gange og har altid fortrudt... men ventetiden er bare så mega hård. Held og lykke med blodprøverne i dag!

Ja det er jo det.. Desværre var prøven negativ, så vi må på den igen efter nytår

Anmeld Citér

16. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Ja det er jo det.. Desværre var prøven negativ, så vi må på den igen efter nytår

Det er jeg rigtig ked af at høre. Det er ikke en nem besked at modtage lige før jul. Tanker til dig! 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre. Det er ikke en nem besked at modtage lige før jul. Tanker til dig! 

Tak. Jeg havde det på fornemmelsen, så det kom ikke som er chok. Men blev jo skuffet alligevel.. 

Anmeld Citér

22. december 2015

Fru Ebied

Anonym skriver:

På onsdag skal jeg have taget blodprøve!! (Ja endnu en tråd omkring ventetid�� Undskyld, men da jeg har brug for at være anonym har jeg oprettet denne, hvor i også har mulighed for at være det)

Fik lagt æg op d. 2/12 (IVF-behandling)

jeg ved ikke hvor mange gange jeg har overbevist mig selv om at det ikke nytter at tage en test, men at jeg bare må vente på blodprøven..

Andre der også skal have tage BP meget snart og som utålmodigt venter..

Jeg synes simpelthen du er for sej du har kunne lade være at teste - jeg går fuldstændigt i selvsving!!! 

Fik lagt et enkelt æg op den 12 december og har nu testet 3 morgener i træk. Alle testene viser svagt positivt, men bliver ikke stærkere i farven.

Jeg skal ringe med testsvar fredag morgen og på grund af julen vente helt til mandag den 28 med blodprøven!

Føler mig ikke gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.