Børnepasning hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

trunte89

Maise skriver:

Jeg går og tænker meget over om mit barn skal i dagpleje eller alm. vuggestue. Jeg bor I Korsør, så hvis der er nogen der kan anbefale en dagplejemoder eller vuggestue her er jeg meget interreseret. Jeg bor på sydsiden af Korsør.

Kunne dertil godt tænke mig at høre jeres meninger om fordele og ulemper ved dagplejemoder og vuggestue.

mvh Mai

Bor selv i Korsør

Jeg har min datter i dagpleje, og det fungere fint nu. Det første halve år var hun 6-7 forskellige steder. Dp mor var meget syg, og Sara blev kastet rundt til forskellige gæstedper. Nu er vi dog landet på 2 faste gæste. Nogle Super gode nogle

Men næste gang kunne jeg måske godt finde på at få barnet i vuggestue.
Der er ikke så mange af dem i korsør, men bøllebobben har jeg kun hørt positivt om. Den er vidst privateget, så du skal gå derned og få dit barn skrevet op.

Ellers har jeg hørt, at troldebo er ved at lave vuggestue ( hvis du er til ude instituation)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Maise

trunte89 skriver:

Bor selv i Korsør

Jeg har min datter i dagpleje, og det fungere fint nu. Det første halve år var hun 6-7 forskellige steder. Dp mor var meget syg, og Sara blev kastet rundt til forskellige gæstedper. Nu er vi dog landet på 2 faste gæste. Nogle Super gode nogle

Men næste gang kunne jeg måske godt finde på at få barnet i vuggestue.
Der er ikke så mange af dem i korsør, men bøllebobben har jeg kun hørt positivt om. Den er vidst privateget, så du skal gå derned og få dit barn skrevet op.

Ellers har jeg hørt, at troldebo er ved at lave vuggestue ( hvis du er til ude instituation)

Ja har nemlig også tænkt mig at skulle ned i bøllebobben en tur og snakke med dem, for hvis hun skal gå der skal hun skrives op snart. Jeg er ellers meget til skovvuggestuer og den dur, men har hørt så meget godt om bøllebobben fra en del efterhånden, så er meget nysgerrig på den. Jeg takker for info.

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

Maise skriver:

Jeg går og tænker meget over om mit barn skal i dagpleje eller alm. vuggestue. Jeg bor I Korsør, så hvis der er nogen der kan anbefale en dagplejemoder eller vuggestue her er jeg meget interreseret. Jeg bor på sydsiden af Korsør.

Kunne dertil godt tænke mig at høre jeres meninger om fordele og ulemper ved dagplejemoder og vuggestue.

mvh Mai

hej jeg er selv fra korsør og min søn er i dagpleje da vi ellers havdde søgt at vi ville have vuggestue plads til ham men der var ikke en eneste ledigplads men det er fordi der kun er 3 vuggestuer i hele korsør så han kom i dagpleje og hende er vi osse glade for men det værste er at hun går på pension næste år i september så der har min søn kun været der lidt over 1 år, men når han stopper der så kommer han i vuggestue jeg kan bedst lige vuggestuer da der er mange flere børn og i en dagpleje der er der kun 3 børn hvis de alle er under 15 mdr lige som de er i den dp valdemar går i, og hvis den ene er syg er der jo kun 2 børn el 1 også er det jo kedeligt, men i en vuggestue vil der jo altid næssten være minds 3-4 børn hverdag. så det er bedst syntes jeg... hilsen Gitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.