Synes trusseindlæg er usexede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

Bak

B&J skriver:

Øhh hvad. Ej undskyld intim særbehandling det bruger både jeg og manden her hjemme.

og bind trusseindlæg osv jamen han er jo en del af mig han ved da jeg har min mens osv. Og det er i skuffen han skifter da også skralde spanden ude på badeværelset, det er er måske kun min fyr der er lige glad med det. Han ser mig stadig som en dejlig og kærlig og vores sex liv er da fantastisk det hat bestemt ikke noget med alt det andet at gøre

Nej, heldigvis er du ikke den eneste med en mand, der er ligeglad med den slags.

Min mand er da fløjtende ligeglad med, om jeg har trusseindlæg på eller ej og det kan du kun stå i skabet på badeværelset, jeg kan da ikke låse det inde el.l. Det ville da være for komisk!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Altså jeg har brugt trusseindlæg hver dag siden jeg var 13 år gammel da jeg altid har døjet med meget udflåd. 

Og min kæreste har aldrig sagt noget til det og vil med glæde have sex med mig jeg kunne aldrig finde på at gemme det væk. 

Ville sige til ham hold dog op med at være så sart. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Benjamins'mor

Vi har ikke nogen skabe på badeværelset, så vi har købt en vogn med en masse hylder. Der står mine bind osv på, har min mand aldrig haft et problem med. Skulle jeg sætte dem i skabet ude i gangen og så huske på at tage med hver gang jeg skulle skifte? Ej. Alle kvinder bruger sådanne ting. Han må da lige tage sig lidt sammen. 

Anmeld Citér

13. december 2015

B&J

Bak skriver:

Nej, heldigvis er du ikke den eneste med en mand, der er ligeglad med den slags.

Min mand er da fløjtende ligeglad med, om jeg har trusseindlæg på eller ej og det kan du kun stå i skabet på badeværelset, jeg kan da ikke låse det inde el.l. Det ville da være for komisk!

Ja for det er jo helt naturligt. Lige så naturligt hvis man en dag eller flere dage vil ligne lort men han elsker en lige meget hvad 

Anmeld Citér

13. december 2015

alenemor42

Man behøver ikke søge læge fordi man bruger trusseindlæg hver dag 

Nogle lider mere af udflåd end andre ... uden at de er noget som helst galt.

Hvis min kæreste mister lysten til sex over at se en pakke trusseindlæg på toilettet. Fint med mig... så kunne han undvære!! Eddermanme en underlig udmelding, hvad bilder han sig ind 

Anmeld Citér

13. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Kan ikke lade være med at tænke hvis du pruttede ved siden af ham vil han så forlade dig ? Gad vide hvordan han opfatter kvinder i sit hoved? En der aldrig har mens eller udflåd.  En der aldrig laver stort �� seriøst min mand griner lige nu men jeg kan ikke rigtig se det sjove. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Bebe89

Hold da fast!

Hvordan kan det være at vi ikke er kommet længere... hvorfor skal man skamme sig over helt naturlige kropsfunktioner? (Og hjælpemidler hertil!) Jeg synes dælme det er trist!

- Også at nogle kvinder tilsyneladende mener at vi skal gemme den slags væk - hvorfor? For at tilfredsstille forskruede mænds idéer? Ej, nu holder det... 

I øvrigt betyder daglig udflåd (og dermed eventuel brug af trusseindlæg) ikke nødvendigvis at man fejler noget! 

Anmeld Citér

13. december 2015

Sandratoft

Smølfine123 skriver:

Dagligt brug?? - det ville jeg tale med lægen om hvis der er tilfældet for så er det meget udflåd.

Det hører under privatssfæren.... Men som kvinde skal man nok ikke have dem stående fremme ej heller intim sæbe osv. Det giver forkerte accociationer.

Anmeld Citér

13. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Smølfine123 skriver:

Dagligt brug?? - det ville jeg tale med lægen om hvis der er tilfældet for så er det meget udflåd.

Det hører under privatssfæren.... Men som kvinde skal man nok ikke have dem stående fremme ej heller intim sæbe osv. Det giver forkerte accociationer.

Vil du ikke godt uddybe det?? Det lyder helt uhyrligt i mine ører - hvad med toiletpapir?

Anmeld Citér

13. december 2015

Lillepeanut89

Hehe jeg må le, hvad er det dog for en snerpet mand? Min mand er fuldstændig ligeglad med bind, tamponer, intimsæbe osv, det er noget de fleste kvinder anvender. Jeg bruger personligt trusseindlæg da jeg ikke kan fordrage følelsen af udflåd i min trusser, og min man kunne ikke være mere ligeglad Jeg ser ingen grund til at gemme det væk!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.