Anonym skriver:
Er det ikke meget normalt at bruge trusseindlæg for at beskytte trusserne mod udflåd osv? Min kæreste gider ikke ha sex fordi jeg er begyndt at bruge trusseindlæg. Og det på trods af at han altså ikke har set mig bruge dem i trusserne men bare har set æsken stå på badeværelset. Vi har været sammen i ni år og har tre børn. Hvorfor er han så sart? Jeg er jo ikke 17 længere men det virker som om han ville foretrække det.
Altså jeg ved personligt, at jeg brugte det på et tidspunkt hver dag, og det gik hen og blev en dårlig vane. Underlivet har faktisk slet ikk godt af det. Personligt synes jeg heller ikk, at trusseindlæg er sexet, men kan være nødvendige i perioder. Og når det er tilfældet, så synes jeg også man skal være opmærksom på at vaske sig grundigt - og dette er bare fordi jeg er er den holdning, at begge parter skal gøre noget for at holde sexdrive oppe i forholdet.
Når alt dette så er sagt, så synes jeg det virker pjattet hvis han reelt ikk vil have sex pga. trusseindlæg - men kan nu godt forstå, hvis han ikk synes det er super sexet, at han ligger op til dig og så er der lige trusseindlæg i trusserne - men så skynder man sig jo bare at fjerne dem. Det skal ikk gøres til et større problem 
Anmeld
Citér