Hvad gør/siger man lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
19 svar
27 synes godt om
12. december 2015

Anonym trådstarter

Svigerforældrerne efterspørger er tæppe jeg har fået af dem engang da de gerne vil låne det. Det er rigtig lang tid siden at jeg fik det af dem og jeg er næsten sikker på at da vi flyttede for 1 år siden at jeg smed det ud sammen med alle mulig andre tæpper. Jeg havde glemt at jeg havde fået det af dem. Desværre husker mine svigerforældre virkelig godt så de har ikke glemt det tæppe. Men hva siger og gør jeg lige?? Jeg har det jo ikke mere... Jeg er sikker på at jeg får at vide at så sætter jeg ikke pris på de ting jeg får hvis de får at vide at det er væk og smidt ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Julemusen

Bare sig at det blev væk under flytningen  nogen ting behøver man ikke være helt ærlig omkring 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Julemusen skriver:

Bare sig at det blev væk under flytningen  nogen ting behøver man ikke være helt ærlig omkring 

Ja ok. Ved bare at de vil tænke sit og blive en smule skuffede.... 

Anmeld Citér

12. december 2015

SandraXOXO

Sig at i simpelthen ikke kan finde det?    

Anmeld Citér

12. december 2015

Bshizzle

Som en anden skriver... Så sig det er blevet væk under flytningen og du har ledt efter det. 

Eller at de simpelhen ik kan finde det ! 

De kan blive lige så skuffet de vil.. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Mullesmith

Hvis man giver noget til nogen så kan man ikke tillade sig at blive sur over hvordan eller hvad der bliver gjort med det. Så vil bare sige at det er forsvundet i flytningen og så er det bare ærgerligt 

Anmeld Citér

12. december 2015

alenemor42

Hvorfor overhovedet lyve?  Man kan jo ikke beholde alt forevigt. Det er folks eget problem at de bliver skuffede.

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Hvis man giver noget til nogen så kan man ikke tillade sig at blive sur over hvordan eller hvad der bliver gjort med det. Så vil bare sige at det er forsvundet i flytningen og så er det bare ærgerligt 

De har bare den holdning at når man får noget så passer man på det. Og ellers er det er udtryk for at man ikke sætter pris på den/de ting man har fået...

Anmeld Citér

12. december 2015

SofiaMik

Forstår ikke at man vil låne et tæppe. De må da have tæpper selv? 

Lugter langt væk af, at de vil have dig til at indrømme, at det er væk og starte konflikt.  

Anmeld Citér

12. december 2015

snuskesmor

Bare sig at du ikke lige kan finde det og tilbyd dem at låne et andet. Og sluk for lyden i ørene. De får ikke nogen konflikt hvis du ikke hører hvad de siger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.