Jeg har det lidt bedre nu, men jeg ved godt jeg skal have hjælp, men det er desværre ikke så nemt. Jeg boede i Kbh med min søn, men vi skulle pludselig hurtigt ud af vores lejlighed og en bekendt af en bekendt havde to værelser vi kunne leje i en lille kommune udenfor Kbh. Der er vi så flyttet ind for tre uger siden. Men den nye kommune skal "godkende" at vi er flyttet ind hos hende her, og vi har fået tilsendt nogle papire og hun skal på borgerservice efter en ejerattest og sådan. Men da hende vi er flyttet ind hos arbejder langt væk, og sover på arbejde, så er hun sjældent hjemme og kan jo kun underskrive osv når hun er hjemme, så det tager pt hundrede år. Vi har derfor ingen adresse lige nu. De ringede fra kommunen og sagde at de ikke kunne hjælpe os før adresserne var flyttet (ift aflastning, som vi har fået bevilliget), jeg skal søge kontanthjælp pr 1/1, men kan jeg ikke uden adresse. Jeg vil rigtig gerne have psykiatrisk hjælp, men har ingen læge, uden adresse.
Jeg ved det sikkert lyder som noget jeg bare finder på, det er også derfor jeg er tæt på at give op, for jeg aner ikke hvad jeg skal stille op eller hvor jeg skal ringe hen. Jeg har det i forvejen rigtig skidt og har svært ved at overskue tingene, og indimellem føles det som om jeg bare skriger under vand. Jeg føler konstant jeg slår hovedet mod en mur oog jeg ved ikke hvad jeg skal stille op eller hvor jeg skal starte for at komme ud på den anden side igen. Lige nu føler jeg bare at jeg ser mit liv falde langsomt fra hinanden uden at jeg kan gøre noget for at stoppe det, og at miste min pung oveni alt det her var bare ubærligt.
jeg har ikke nogen, hverken forældre eller tætte venner, så jeg ved ikke hvem jeg skal spørge om hjælp. Håber på en kontaktperson gennem kommunen på et tidspunkt. Men der var flere her der havde tilbudt hjælp og jeg føler lidt det er min sidste og eneste mulighed for at komme op igen, så hvis der er en med lidt overskud som måske vil hjælpe mig, så vil jeg blive yderst taknemmelig. Jeg vil gerne betale for det, så snart jeg har mulighed for det.
håber ikke nogen bliver stødte over at jeg spørger 

Anmeld
Citér