Værste dag i mit liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.033 visninger
16 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg er alene, helt alene. Har min søn, og nogle bekendte, det er det. Trist, men sandt. Jeg sidder, som så mange andre, stramt i det, især i december. Jeg havde endelig fået lov til at låne nogle penge, af en fjern onkel og idag gik de ind. Jeg skyndte mig ned for at hæve dem og så få shoppet til jul, så min søn og jeg kan hygge os. 

Jeg tabte pungen og nu er alt væk. Har ledt og håbet, men den er væk. Jeg er ødelagt. Tænker kun på selvmord, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Jeg vil rigtig gerne ringe til selvmordslinien og snakke, men jeg har taletidskort og der er 4 kr tilbage på og kan jo ikke rigtig tanke op pt. Ved i om man kan chatte eller få nogen til at ringe som alternativ? 

Fuck mand, jeg ville sådan ønske jeg bare kunne dø. Jeg tænker over det mindst 4-5 gange om ugen. Hvorfor skal jeg leve? Jeg har altid hadet det og jeg er ikke særlig god til det. Ville ønske jeg aldrig havde fået barn, så havde jeg ingen grund til at skulle blive her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er alene, helt alene. Har min søn, og nogle bekendte, det er det. Trist, men sandt. Jeg sidder, som så mange andre, stramt i det, især i december. Jeg havde endelig fået lov til at låne nogle penge, af en fjern onkel og idag gik de ind. Jeg skyndte mig ned for at hæve dem og så få shoppet til jul, så min søn og jeg kan hygge os. 

Jeg tabte pungen og nu er alt væk. Har ledt og håbet, men den er væk. Jeg er ødelagt. Tænker kun på selvmord, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Jeg vil rigtig gerne ringe til selvmordslinien og snakke, men jeg har taletidskort og der er 4 kr tilbage på og kan jo ikke rigtig tanke op pt. Ved i om man kan chatte eller få nogen til at ringe som alternativ? 

Fuck mand, jeg ville sådan ønske jeg bare kunne dø. Jeg tænker over det mindst 4-5 gange om ugen. Hvorfor skal jeg leve? Jeg har altid hadet det og jeg er ikke særlig god til det. Ville ønske jeg aldrig havde fået barn, så havde jeg ingen grund til at skulle blive her

Det lyder som om du er meget ked, og har brug for AKUT hjælp. Henvend dig på nærmeste læge, skadestue eller politistation, og fortæl at du er alenemor og selvmordstruet!!!

Anmeld Citér

11. december 2015

Jegkiggerpåfugle

Nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men penge er jo ikke alt, ja de er dejlige at have og trælst ikke at have nogen når vi lever i et samfund hvor penge giver status. Men kærlighed er det allervigtigste i hele verden HELE året rundt. Det kan jo være i sidder hårdt i det et par år endnu indtil bøtten vender. Hvis du begår selvmord så er din søn jo HELT alene i verden - hvis du siger i kun er ham og dig og det skal han da ikke opleve - han elsker sin mor, har du undersøgt div muligheder mødrehjælp, blå cafeer osv. ? 

Anmeld Citér

11. december 2015

amkjaer

Jeg ved ikke hvem man kan ringe til men hvis du sender en pb med dit nummer så skal jeg gerne til til selvmordslinien og bede dem ringe dig op med det samme.

Alting skal nok blive ok - kik ind i din søns øjne han kommer ALDRIG til at elske andre på samme må som dig. Du ER elsket og det skal nok gå. Håber alt bliver bedre. Send gerne en pb så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at finde nogle donationer til mad og gaver så i kan få en god jul. Hvor i landet bor i?

Anmeld Citér

11. december 2015

Morjanne76

Hvis du har tabt din pung i nærheden af nogle butikker kunne den måske være indleveret der? Eller prøv at lav et opslag på Facebook, hvis f.eks den by du har handlet i har en gruppe. Der finde stadig ærlige mennesker.  Du skal ikke miste lysten til livet, er sikker på din søn vil mene, at du er mere værd end al verdens penge. 

Anmeld Citér

11. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er meget ked af at høre om din situation. 

Som alle de andre også skriver så er det vigtigt at du rækker ud efter hjælp hvis du er suicidaltruet. 

Når du har styr på det emotionelle så kan du begynde på det materielle. Hvad med mødrehjælpen? Kommunen? Er der nogle steder du kan søge om akut julehjælp? 

jeg vil rigtig gerne vide hvor i landet du bor. 

Vi sidder selv ret hårdt i det her til jul, men jeg er sikker på at vi kan finde lidt penge vi kan undvære og jeg vil rigtig gerne gøre det for dig og din søn.

Så vidt jeg har forstået det er det "kun" de penge I skal leve for der er væk? Eller hvordan? 

Jeg tror det er vigtigt at huske på for mange børn er det stemningen, samværet og hyggen der er vigtigst og ikke den fede dyre and eller de store gaver. 

Anmeld Citér

11. december 2015

Heksemutter

Jeg ved ikke hvor du bor, men her i Århus har vi en psykiatrisk skadestue, hvor man kan møde op og få hjælp, bl.a. hvis man har det, som du beskriver. Jeg har selv været der, og det var en super oplevelse, hvor jeg virkelig følte, at der var nogen der tog mig alvorligt.

Jeg ved desværre ikke, hvor mange der findes rundt om i landet, men det kan være, der ligger en i nærheden af, hvor du bor?

Anmeld Citér

11. december 2015

Lenchick

Anonym skriver:

Du står i en virkeligt ulykkelig situation. Det skærer i mit hjerte

Hvor i landet bor du? Jeg vil virkeligt gerne hjælpe dig, skriv gerne en privat besked til mig, så kan vi sammen finde ud af hvordan jeg bedst kan hjælpe dig. 

Anmeld Citér

11. december 2015

Bebe89

Heksemutter skriver:

Jeg ved ikke hvor du bor, men her i Århus har vi en psykiatrisk skadestue, hvor man kan møde op og få hjælp, bl.a. hvis man har det, som du beskriver. Jeg har selv været der, og det var en super oplevelse, hvor jeg virkelig følte, at der var nogen der tog mig alvorligt.

Jeg ved desværre ikke, hvor mange der findes rundt om i landet, men det kan være, der ligger en i nærheden af, hvor du bor?

Præcis! Jeg ved at der er en tilknyttet Slagelse Sygehus også. 

Anmeld Citér

11. december 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg synes, at du skal ringe til vagtlægen NU!! De kan helt sikkert sende dig videre i systemet, så du kan få noget hjælp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.