Dårlig nyhed til tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2015

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Har næsten prøvede det samme 

vi troede jeg var 11 uger henne og da vi skulle til nakkefoldsscanningen var der kun fostersækken og damen der scannede mig kunne hverken se hjerteblink eller foster, så hun mente det var en ma, jeg fik målt hcg og det var stigende, 7000 og et eller andet og 3 dage efter 11000, det var ikle det dobbelte men sygehuset kaldte mig ind til en scanning ugen efter og der var det fineste lille hjerteblink, var kun 5-6 uger henne  det var den værest ventetid jeg nogensinde har oplevet i mit liv  og hvordan det er sket ja aner det ikke har måske sprunget en cyklus over men idag er jeg altså 24+1 henne og venter mig en dreng. Og jeg havde det ligesom dig en dårlig fornemmelse med graviditeten og at det går galt og de tanker har jeg stadig men tror det er helt naturligt. Så mist ikke håbede endnu, jeg håber virkelig for jer den er der det må da være den bedste julegave og kunne få 

Tak for din historie. 

Hvordan kan de næsten lade sig gøre? Testede du ikke positiv, da du efter egen beregning burde være 4 uger henne?

Jeg er også meget spændt på, hvordan det ser du på torsdag. Håber virkelig af hele mit hjerte, at den stadig er der. 

Tusinde tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja jeg blev rykket 3 uger tilbage med min søn som nu er 10 år.

Jeg skulle så have testet positiv inden ægløsning ....Som jo ikke kan lade sig gøre men som lægen sagde så er naturen sin egen og vi må bare følge med .

Han var det man kalder en slowstarter og som de sagde på sygehuset så dømmer man ikke nogen ude før man er 100% sikker netop fordi man kan teste postiv og så ligger ægget i en form for dvale og først "går igang" senere.

Så kan ikke råde dig til andet end at afvente selv om jeg godt ved det er modbydeligt ikke at vide om man er købt eller solgt. 

Her tog det 2 skanninger og flere hcg målinger( som alle viste for lidt hcg) før der var tumps up . Og han er som skrevet 10 år nu og sund og rask -den nye termin holdte resten af graviditeten selv om det i realiteten ikke kunne passe hverken med test ,sex eller ægløsning :)

Tak for din historie 

3 uger er også en del at blive rykket tilbage. 

Det kan jeg kun give dig og din læge ret i. Men til tider er det bare svært at forstå og acceptere. 

Det har i også ret i. Mit syn lige nu er også, at så længe jeg ikke har ondt eller bløder, så er der stadig et håb. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved nr 1 rykkede de mig 14 dage tilbage og denne gange 1 dag tilbage så det behøver ikke at være noget du skal bekymre dig om 

Tak. Det er underligt at man kan blive rykket så meget alligevel. 

Det virker til at der er mange der har oplevet det. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Til nf med vores første fødte beregnede hun mig til at være blevet gravid den dato jeg tog en positiv test da jeg sagde det var umuligt blev hun mopset men valgte at måle igen og hun havne jo så skudt 2 uger forkert! 

Det er millimeter de måler på dette tidspunkt i graviditeten så hvis den lille lige lkrummer sig lidt eller hun hammer 2 millimeter forkert så giver det et forkert uge antal 

Tak for din historie. 

Det utroligt, hvor meget nogle enkelte milimetre kan gøre. 

Men mener da ikke at 2 mm kan gøre så stor foreskel? 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Babysoon skriver:

Jeg blev også sat tilbage fra 8+3 til 7+2 til TS. Baby er sidenhen vokset fint og er nu i uge 24. Det var bare en slow starter for jeg vidste præcis hvornår jeg var blevet gravid 

Tak for din historie. 

Det tegner til at der stadig er håb her så. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

OPDATE:

I får lige en fælles opdate. 

Jeg fik taget en blodprøve i fredags, som jeg får svar på mandag. Derefter skal der tages stilling til om der skal tages endnu en blodprøve for at se om der er stigning eller, hvordan og hvorledes. 

Jeg ser stadig frem til scanning på torsdag. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Tak for din historie. 

Det utroligt, hvor meget nogle enkelte milimetre kan gøre. 

Men mener da ikke at 2 mm kan gøre så stor foreskel? 

Jeg ved ikke hvor meget hun målte mig forkert men hendes "undskyldning" var at det er få millimeter der kan rykke 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg ved ikke hvor meget hun målte mig forkert men hendes "undskyldning" var at det er få millimeter der kan rykke 

Okay 

Tak. 

Anmeld Citér

14. december 2015

LykkeB

Anonym skriver:

Okay. Du fik ikke målt hcg eller noget? 

Tak for din historie 

Nej, det gjorde jeg ikke.. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Update: 

Fik i dag svar på blodprøven.  Hcg blev målt til 17000. Så lægen var ikke så nervøs. 

Jeg blev derfor lettet og tænkte. Okay jamen så er set nok fint nok. 

Men da jeg skulle til at køre hjem fra arbejde begyndte jeg at bløde. �� ikke rødt. Men brunt.  

Testen i morges var heller ikke så positiv som i fredags.  

Så jeg tror der er en spontan abort igang. :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.