Godmorgen i dejlige baby-brugere 
Så har vi været til tryghedscanning igår.
Desværre var alt ikke, som det burde i forhold til, hvor langt vi tror, jeg er henne.
Jeg havde sidste mens første dag d. 8/10 2015.
Testede meget svagt positiv d. 7/11 2015 (4+2) + 08/11 2015 (4+3) + 10/11 2015 (4+5).
D. 12/11 2015 testede jeg med en clear blue digital, der sagde 1-2 dvs. jeg var 3-4 uger henne (måske kun 3+3).
D. 16/11 2015 testede jeg igen med en clear blue digital, der sagde 2-3, dvs. jeg har 4-5 uger henne (måske kun 4+0).
D. 24/11 2015 tester jeg igen positiv (6+5 måske kun 5+2) .
Hvorfor jeg tror, at alt er fint som sidste gang.
Vi bestiller en tryghedsscanning til igår, hvor jeg ifølge sidste mens burde være 9+0 ifølge mens, 7+3 ifølge clear blue digital.
Igår til scanningen vurdere hun mig så kun til at være 6+4 henne. Hvilket jeg overhovedet ikke kan få til at passe, da ægget jo kun skal have sat sig fast d. 8/11 - hvor jeg jo testede positiv første gang.
Hun mener enten, at graviditeten er gået til eller at det er en slow starter. Bortset fra dens størrelse, så så alt rigtig fint ud.
Oveni alt dette så har jeg fra start haft en dårlig mavefornemmelse med denne graviditet. Som om jeg godt har vidst at der var noget galt. (Det skal siges at det er en ønske baby).
Men nu sidder jeg her. Aner ikke om jeg er købt eller solgt. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Ringer til lægen for at få tid til at få målt hcg. Og så har vi fået tid til ny scanning om en uge.
Men er der nogen, der har prøvet noget lignende?
(Gode som knap så gode historier modtages med kyshånd). 

Det sidste billede af en test er fra i dag.
Scanningsbilledet er fra igår.