Hvor kan man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2015

Mullesmith

Mor1986 skriver:

Den er bare slet ikke lige så god

Jo da du skal bare købe sanwichbrød, en ost i skiver en firkantet skinke, et glas salat mayonnaise og så evt en agurkeskive eller peberfrugt, mere er der vel ikke rigtig i?  Meget bedre og billigere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2015

Mor1986

Mullesmith skriver:

Jo da du skal bare købe sanwichbrød, en ost i skiver en firkantet skinke, et glas salat mayonnaise og så evt en agurkeskive eller peberfrugt, mere er der vel ikke rigtig i?  Meget bedre og billigere. 

Jeg synes bare ikke de smage af det samme. Og kan slet ikke finde den helt rigtige Mayo. Så det bliver altid en skuffelse

Anmeld Citér

10. december 2015

Mullesmith

Mor1986 skriver:

Jeg synes bare ikke de smage af det samme. Og kan slet ikke finde den helt rigtige Mayo. Så det bliver altid en skuffelse

Det er den fra Kraft i glas, den hedder salat Mayonaise  jeg har arbejdet i delikatesse engang og smurt mange af de sanwiches. De skal smøres dagen i forvejen og ligges i pres mellem to fade, så det er bare en daggammel sanwiches der er mast  men ja smager  ik så tosset

Anmeld Citér

10. december 2015

Mor1986

Mullesmith skriver:

Det er den fra Kraft i glas, den hedder salat Mayonaise  jeg har arbejdet i delikatesse engang og smurt mange af de sanwiches. De skal smøres dagen i forvejen og ligges i pres mellem to fade, så det er bare en daggammel sanwiches der er mast  men ja smager  ik så tosset

Det må prøves af en dag så. Ville nok ikke kunne vente til i morgen med at spise 

og tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.