Hvor kan man købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. december 2015

Mor1986

lidt klamt men har total lyst til sådan en sandwich med skinke og ost i. I ved dem man køber i de der trekantede plast dimser. 

Men har ingen ide om hvor man køber dem. Ved meny i Harlev har dem. Men det er en times kørsel fra os. Mon andre meny har dem eller andre steder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor1986 skriver:

lidt klamt men har total lyst til sådan en sandwich med skinke og ost i. I ved dem man køber i de der trekantede plast dimser. 

Men har ingen ide om hvor man køber dem. Ved meny i Harlev har dem. Men det er en times kørsel fra os. Mon andre meny har dem eller andre steder?

Rema har dem ved jeg.

Jeg handler ikke meny, så ved ikke om de har dem alle steder. 

Fakta havde på et tidspunkt, ved ikke om de stadig har dem. Kvickly har dem også.

Anmeld Citér

10. december 2015

MamaGulloev

MummiT skriver:

Rema har dem ved jeg.

Jeg handler ikke meny, så ved ikke om de har dem alle steder. 

Fakta havde på et tidspunkt, ved ikke om de stadig har dem. Kvickly har dem også.

Og nogle tankstationer. Bl.a. OK.

Anmeld Citér

10. december 2015

Mor1986

MummiT skriver:

Og nogle tankstationer. Bl.a. OK.

Uh vi har en ok i nærheden. Må tjekke den. Vores Kvickly har den desværre ikke mere. Og jeg er pænt desperat kan du nok høre 

og når man tænker over det er de jo ikke særlig lækre. 

Anmeld Citér

10. december 2015

AnonymMor

Mor1986 skriver:

hm tankstationer plejer at have dem. ellers har Rema1000.

Jeg har lige været i vores lokale daglig brugs og der så jeg dem tilfældigvis også

Anmeld Citér

10. december 2015

MamaGulloev

Mor1986 skriver:

Uh vi har en ok i nærheden. Må tjekke den. Vores Kvickly har den desværre ikke mere. Og jeg er pænt desperat kan du nok høre 

og når man tænker over det er de jo ikke særlig lækre. 

Jeg kender det godt, kan også af og til bare have lyst til at spise sådan en. Det smager jo godt det skidt

Anmeld Citér

10. december 2015

Mullesmith

Mor1986 skriver:

Bare lav en selv 

Anmeld Citér

10. december 2015

Mor1986

Rinepigen skriver:

hm tankstationer plejer at have dem. ellers har Rema1000.

Jeg har lige været i vores lokale daglig brugs og der så jeg dem tilfældigvis også

Vores lille købmand har dem desværre ikke. Så må nok lette rumpen og kører til tanken. Har prøvet at lokke manden. Men han mener ikke jeg er syg nok til han skal gøre der

Anmeld Citér

10. december 2015

Mor1986

MummiT skriver:

Jeg kender det godt, kan også af og til bare have lyst til at spise sådan en. Det smager jo godt det skidt

Ja det gør de altså. Af en eller anden grund. 

Anmeld Citér

10. december 2015

Mor1986

Mullesmith skriver:

Bare lav en selv 

Den er bare slet ikke lige så god

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.