Jeg elsker andre kulturer...i andre lande. Og til dels her hjemme hvis jeg selv kan bestemme hvad jeg vil indvies i og af hvilke mennesker.
Jeg ønsker ikke at andres religioner skal gå ind og begynde at påvirke den danske levevis. Jeg er træt af at der skal tages særlige hensyn i børnehaver, skoler, i boligforeninger ang juletræer, det danske flag mm. Gider ikke mere !
Jeg vil bare have vi skal have gode gamle dk tilbage, hvor folk kunne behandle hinanden normalt uden at træde folk over fødder konstant og få racisme kortet smidt i hovedet hvis man gerne vil æde en leverpostejsmad.
Jeg danser med en masse forskellige nationalitet og det ser jeg intet galt i. Masser af dejlige mennesker, men vi r også samme sted for den samme ting når vi er der. Der er ingen forskel på os når vi danser.
Jeg er træt af burkaer, jeg er træt af allah, jeg er træt af religion på alle leder og kanter faktisk.
Jeg er ikke bange for fremmende som enkelt person, jeg er bange for hvilke ændringer de i fremtiden vil kunne lave i det land jeg er opvokset i. Jeg er bange for vi skal ende som Malmø, fyldt med fremmende og krininaliteten er stignede nærmest måned for måned jo flere der kommer, og hvovedparten er desværre ikke svenskerene selv, men de kære fremmede.
Om jeg forstår dem?? TIl dels, for de kommer fra et samfund hvor manden er den stærke, den der styrer, og kommer til lande hvor de ikke betyder en hyttefis, ingen status har, ingen job, intet sprog. Så, jeg kan sørme godt forstå frustrationerne, helt sikkert, men igen er jeg af dem opfattelse at man skal opføre sig pænt i det land man kommer til.
Jeg har arbejdet i et krisecenter for voldsramte kvinder, og fortællingerne størrer op om præcist dette udsagn og grunde til hvorfor de bliver som de bliver og i øvrigt hvor velanset det er at opdrage sin famillie med vold hvis det er nødvendigt.
På mange måder er vi bare så forskellige, og med så forskelligt menneskesyn og værdier, at det næsten kun kan gå galt når sådanne folkeslag tvinges til at bo sammen.