Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gokkelok skriver: Undrer over at du skal have jern c, jeg havde helt sikkert anbefalet dig ferroduretter. Det er depottablet, så du optager mere af jernet. Men tag dem gerne til sengetid, ikke pga du undgår forstoppelse for det har ingen betydning, men fordi din mave er tom og jern interagerer let med mange fødevarer, så du ikke optager det optimale. Men tag den sammen med juice eller vand og slet ikke kaffe, mælk...
Undrer over at du skal have jern c, jeg havde helt sikkert anbefalet dig ferroduretter. Det er depottablet, så du optager mere af jernet.
Men tag dem gerne til sengetid, ikke pga du undgår forstoppelse for det har ingen betydning, men fordi din mave er tom og jern interagerer let med mange fødevarer, så du ikke optager det optimale. Men tag den sammen med juice eller vand og slet ikke kaffe, mælk...
Ved ikke hvorfor jeg ikke skal have de andre gør hvad min læge anbefaler
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Molly90 skriver: Ved ikke hvorfor jeg ikke skal have de andre gør hvad min læge anbefaler
selvfølgelig
Jeg havde det på samme måde, og da jeg begyndte på jern c gik det hurtigt med at få energien igen jeg tager den lille pille inden jeg skal sove og husk at du helst ikke skal blande den med mælkeprodukter, eller andre piller med det i.
Mit gæt er at lægen har anbefalet Jernc fordi der er c vitamin også som gør man lettere optager jern
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128