Bio-Strath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2015

Leneur

kriis skriver:

Tusind tak for en masse gode svar. Jeg har investeret i en flaske dråber og de har alle tre (jeg har også en skoledreng) fået første runde:-)

Jeg krydser fingre for at det giver positiv effekt - ellers sker der jo bare ikke noget - så det er da bestemt værd at prøve med alle de positive erfaringer I her beskriver:-)

Giver I også jeres børn multivitamin eller erstatter dråberne den??

Og hvis du ikke synes det virker, så prøv infeksin i stedet. Den virker bedre her hos os end bio-strath men 7-9-13 er min datter ikke lige så snottet som hun plejer på denne tid af året på trods af hun er mere udsat med flere børn efter skolestart... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

kriis

Leneur skriver:

Og hvis du ikke synes det virker, så prøv infeksin i stedet. Den virker bedre her hos os end bio-strath men 7-9-13 er min datter ikke lige så snottet som hun plejer på denne tid af året på trods af hun er mere udsat med flere børn efter skolestart... 

Tusind tak for rådet. Nu har jeg lige læst kort om det på nettet og det ser jo også rigtig godt ud.

Men er infeksin noget man giver i forbindelse med - eller i opstarten - af sygdom?? Altså ikke noget man giver barnet dagligt som forebyggelse men blot mens sygdommen står på??

Anmeld Citér

8. december 2015

Leneur

kriis skriver:

Tusind tak for rådet. Nu har jeg lige læst kort om det på nettet og det ser jo også rigtig godt ud.

Men er infeksin noget man giver i forbindelse med - eller i opstarten - af sygdom?? Altså ikke noget man giver barnet dagligt som forebyggelse men blot mens sygdommen står på??

Hun fik bare lige så snart der var antræk til forkølelse og så tog jeg også selv noget, for ikke at blive smittet. Hun var hurtigere ovenpå end hvis hun ikke fik det 

Anmeld Citér

8. december 2015

kriis

Leneur skriver:

Hun fik bare lige så snart der var antræk til forkølelse og så tog jeg også selv noget, for ikke at blive smittet. Hun var hurtigere ovenpå end hvis hun ikke fik det 

Det lyder godt! Og så stoppede du med at give det når hun var rask??

Anmeld Citér

8. december 2015

Leneur

kriis skriver:

Det lyder godt! Og så stoppede du med at give det når hun var rask??

Ja hun fik lige en dag eller 2 ekstra bare lige for at være helt sikker... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.