Bio-Strath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
14 svar
7 synes godt om
8. december 2015

kriis

Hej allesammen

Jeg har to børn i daginstitution som bliver ved med at blive forkølede og skrante!

Jeg har nu fået anbefalet Bio-Strath som et bust til immunforsvaret!

Så hvad er jeres erfaringer?? Er det værd at give poderne i denne kolde, våde vintertid??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
kriis skriver:

Hej allesammen

Jeg har to børn i daginstitution som bliver ved med at blive forkølede og skrante!

Så hvad er jeres erfaringer?? Er det værd at give poderne i denne kolde, våde vintertid??

Uden tvivl! Min datter er den type der skraber ALT til sig og derfor ofte er syg... Efter vi begyndte på bio-strath har hun næsten ikke været syg! Der har lige være en omgang feber og opkast i vuggestuen og der var rigtig mange der blev ramt, men min datter har helt undgået det. 

Jeg er fan

Anmeld Citér

8. december 2015

DortheL

MummiT skriver:

Uden tvivl! Min datter er den type der skraber ALT til sig og derfor ofte er syg... Efter vi begyndte på bio-strath har hun næsten ikke været syg! Der har lige være en omgang feber og opkast i vuggestuen og der var rigtig mange der blev ramt, men min datter har helt undgået det. 

Jeg er fan

Samme her! Kæmpe fan :-) 

Anmeld Citér

8. december 2015

Mor1986

kriis skriver:

Hej allesammen

Jeg bruger det selv. Vores datter nægter at tage det. Men når noget begynder at være på vej så gives det. Og så bliver det hurtigt slået ned. Kender flere som har givet det hele vinter perioden men så bliver børnene til sidst immune over for det.

vi bruger kun den der hedder eliksir

Anmeld Citér

8. december 2015

Klumpe-dumpe

Det er ganske udmærket, men får at få den fulde effekt skal det gives i 3 mdr. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Mor1986

Klumpe-dumpe skriver:

Det er ganske udmærket, men får at få den fulde effekt skal det gives i 3 mdr. 

Det oplever jeg altså ikke her. Jeg tager der når jeg begynder at kunne mærke jeg er ved at blive syg og så bliver det slået ned med det samme. 

Anmeld Citér

8. december 2015

tweety2060

Må man starte når der er lidt hoste og snot eller skal man være rask? 

Anmeld Citér

8. december 2015

tweety2060

tweety2060 skriver:

Må man starte når der er lidt hoste og snot eller skal man være rask? 

Og hvordan giver I det?

Anmeld Citér

8. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
tweety2060 skriver:

Og hvordan giver I det?

Du kan sagtens starte selvom der er hoste og snot.

Min datter får det sammen med d-dråber og ekstra mælkesyrerbakterier i en tudkop med mælk om eftermiddagen. Eller blandet i morgenmaden. Eller bare på en ske hvis det skal gå stærkt.

Anmeld Citér

8. december 2015

kriis

Tusind tak for en masse gode svar. Jeg har investeret i en flaske dråber og de har alle tre (jeg har også en skoledreng) fået første runde:-)

Jeg krydser fingre for at det giver positiv effekt - ellers sker der jo bare ikke noget - så det er da bestemt værd at prøve med alle de positive erfaringer I her beskriver:-)

Giver I også jeres børn multivitamin eller erstatter dråberne den??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.