genbrugsbutikker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

herinde er ens liv som en åben bog.

jeg har desværre een på nakken der følger med i alt hvad jeg gør og elsker at sladre om mig. Hun behøver ikke stikke næsen i hvad jeg køber.

Men undskyld, jeg troede det var ok at skrive anonymt, hvis man havde behov for det!

Jeg finder ud af det på andenvis!

kan godt forstå dig jeg kender desværre ikke nogen på Sjælland

Og man må vel være ano, hvis man selv føler at det er det rigtige i den specifikke situation, vil jeg mene

Håber at du finder ud af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Maise

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der kender til gode genbrugsbutikker på Sjælland?

Jeg mangler tøj nu barslen er forbi, meeen vores økonomi er ikke lige til shopping for tiden!

Har ikke før købt genbrug til mig selv, men er det ikke muligt at finde noget?

IKKE trendsales, det har jeg så dårlige erfaringer med og vil gerne stå med tingene i hånden og evt prøve, gider heller ikke betale porto oveni!

Gode ideer søges!

hmm kender ikke noget til voksne, men i Slagelse på løvegade 14 ligger Mødrehjælpens genbrugsbutik, som er frivillig drevet. Der kan man få rigtig meget billigt brugt børnetøj i alderen 0-6 år, som er ganske fint. Åbningstiderne er Mandag til torsdag fra 12-17 og lukket i weekenderne.
Ved godt det ikke var det du søgte, men det kan måske hjælpe dig mig at sparre nogle andre steder også.
Mvh Maise

Anmeld

21. september 2009

sarah83

Hejsa.

Heldigvis er der masser af gode muligheder for at finde godt genbrugstøj derude.

Du kan fx prøve at søge efter en butik i dit område her:

Røde kors:
http://drk.dk/roede+kors+i+danmark/genbrug/find+genbrugsbutik+eller+toejcontainer+i+naerheden+af+dig

Igen:
http://www.cancer.dk/igen/findbutik/

Folkekirkens Nødhjælp:
http://www.noedhjaelp.dk/i_danmark/genbrug

osv osv osv

Ellers stemmer jeg også i mht Føtex, Bilka, Tøj og Sko osv - der er altså også tit gode tilbud! Både til børn og voksne!

Held og lykke og god shoppelyst!

Anmeld

21. september 2009

Mig med maven

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der kender til gode genbrugsbutikker på Sjælland?

Jeg mangler tøj nu barslen er forbi, meeen vores økonomi er ikke lige til shopping for tiden!

Har ikke før købt genbrug til mig selv, men er det ikke muligt at finde noget?

IKKE trendsales, det har jeg så dårlige erfaringer med og vil gerne stå med tingene i hånden og evt prøve, gider heller ikke betale porto oveni!

Gode ideer søges!

Hey.

Jeg Synes det er MEGA sejt med genbrug.

Elsker elsker at andre kan få glæde af ine ting, og at jeg kan få glæde af andres.

Noget jeg elsker endnu mere er at spare penge!

Når det så er sagt, kan jeg fortælle at der ligger en genbrugsbutik i Måløv (ihovedgaden) og der ligger en i Ballerup. Begge butikker har rigtig meget møg, men også mange rigtig gode fund. Fandt en dag en Mulberry taske der nede, til den nette sum af 13 kr. TAK SKAL I HAVE!

Jeg ved at der ligger en rigtig god en på frederiksberg, men kan ikke huske adressen, jeg kan lige se om jeg kan finde den, så skal jeg nok komme med den.

Held og lykke med at genbruge...

Anmeld

21. september 2009

Becks

Nu ved jeg ikke hvorfra paa Sjaelland du er, men der ligger en genbrugsbutik i Hvidovre hvor jeg bor... Den ligger paa Hvidovrevej lige ved siden af raadhuset...

haaber du finder hvad du soeger

Knus

Anmeld

22. september 2009

Bondepigen

Hvorfor gå og købe i dyre domme i forretninger, når du kan få det for næsten ingen penge i genbrug... Og så længe de er helt små er det altså meget nemt, at finde noget godt som slet ikke ser brugt ud. Vi har bestemt at vi kun køber i genbrug, så længe det er nemt at finde noget, og så kun køber i forretninger hvis det er virkelig virkelig billigt.

Desuden har jeg osse altid været en genbrugspige og så har jeg 3 niecer jeg passer tøj med, så vi bytter...

Anmeld

22. september 2009

qp

Jeg synes også genbrug er sejt... men synes dog fandme der er langt imellem de gode genbrugsforretninger her i Kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.