genbrugsbutikker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der kender til gode genbrugsbutikker på Sjælland?

Jeg mangler tøj nu barslen er forbi, meeen vores økonomi er ikke lige til shopping for tiden!

Har ikke før købt genbrug til mig selv, men er det ikke muligt at finde noget?

IKKE trendsales, det har jeg så dårlige erfaringer med og vil gerne stå med tingene i hånden og evt prøve, gider heller ikke betale porto oveni!

Gode ideer søges!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg mangler tøj nu barslen er forbi, meeen vores økonomi er ikke lige til shopping for tiden!

IKKE trendsales, det har jeg så dårlige erfaringer med og vil gerne stå med tingene i hånden og evt prøve, gider heller ikke betale porto oveni!

Gode ideer søges!

synes det er et pinligt emne siden du er ano?

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

ano synes nok at det er meget privat at tale om økonomi, og det faktum at man nogen gange kan føle sig som en tigger, når man står i en genbrugsbutik (kender det selv). Så selv om jeg ikke selv hade valgt at være ano, så forstår jeg egentlig godt at andre kan vælge det....

hvis man føler at det er lidt en falliterklæring at være tvunget ud i genbrugsbutikker, så fortår jeg det i hvert fald godt

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

herinde er ens liv som en åben bog.

jeg har desværre een på nakken der følger med i alt hvad jeg gør og elsker at sladre om mig. Hun behøver ikke stikke næsen i hvad jeg køber.

Men undskyld, jeg troede det var ok at skrive anonymt, hvis man havde behov for det!

Jeg finder ud af det på andenvis!

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Anonym skriver:

Gode ideer søges!

nu ved jeg jo ikke hvor på sjælland du havde forestillet dig det.... Men min svigerinde arbejder i en genbrugsbutik i ballerup tror jeg det er, og hun har altså rigtig tit nogle super fede ting med hjem.... så måske skulle du prøve at finde ud af hvor i ballerup der er genbrugsbutikker... det kan vel ikke være så mange at det er umuligt at finde den rigtige

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg har desværre een på nakken der følger med i alt hvad jeg gør og elsker at sladre om mig. Hun behøver ikke stikke næsen i hvad jeg køber.

Men undskyld, jeg troede det var ok at skrive anonymt, hvis man havde behov for det!

jeg er godt klar over at det skrevne ord kan være hårdere end det talte og du må undskylde for jeg kan godt se jeg måske kunne have formuleret mig anderledes...

men så må du også kunne se at det er dig selv der tillægger mit spørgsmål en negativ klang, det var overhovedet ikke ment på nogen negativ måde.....

jeg synes bare det er SUPER ærgerligt at man føler sig tvunget til at være ano. i sådan et emne, da jeg ikke mener det er nogen som helst skam!

og så synes jeg da at vedkommende som er "efter" dig skulle finde noget andet at bruge sin tid på...

men tak for forklaringen, det var det eneste jeg ville vide

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har tøjbyttegrupper  Det fungerer rigtig fint... Jeg bruger aldrig penge på tøj. 

Jeg var også til tøjbytte igår og kom hjem med en kæmpe bunke.

Hvorfor er du ano?

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Hej dig...

Nu ved jeg ikke hvilke str. du bruger eller om du synes det her er for meget...men jeg har en del tøj stående der er for stort eller ikke noget jeg bruger...pænt almindeligt tøj....og tja, det bliver bare smidt til genbrugen jeg ikke kender nogen der lige mangler.
Men altså,....hvis det var kunne du da bare få det og så smide det ud du ikke gad.
Men skriv lige privat, hvis det var..
Knus Eva..

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Anonym skriver:

det er da helt i orden at være anonym hvis man har lyst til det.... tror karina spurgte mest fordi det for hende ikke ville være så ømt et emne at hun ville føle sig nødsaget til anonymitet.....

mon ikke karina bare spurgte af nysgerrighed? og ikke i ond mening?

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Gode ideer søges!

Nu er det ikke genbrugs butikker det her.. Men føtex, bilka og kvickly kan man tit finde noget tøj til ingen penge.. For 2 mdr siden fandt jeg 2 par bukser i føtex til 50 kr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.