Hvad lyver han for? Og gør han overhovedet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2015

MorTilN

Jeg ved ikke hvordan han vil tage at du har tjekket hele vejen ind på profilen men jeg vil være ærlig og sige til ham, at du har set profilen stadig er der men også kan se han ikke har brugt den længe, men at den altså hjemsøger dig og om i ikke kunne slette den sammen for din sjælefreds skyld

Forhåbentlig sige han bare jo selvfølgelig og i gør det. Det kan jo være han troede at han havde slettet den men ikke havde fået gjort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

SandraXOXO

Sedigfor skriver:

Altså min datters far sagde det samme til mig, jeg kiggede så os har han sku sendt faktisk næsten nøgen billeder af mig til nogle han ikke kender " sov på billederne " og fik da os et chok da han pludselig åbenbart var kærester med en på 14 " han er 27 ", mødte hende til hans brors kones datters komfri " det var langt

men altså mærk indeni (:

Omg er din kæreste, kærester med en på 14? Og dig på samme tid? Hvorfor finder du dig i det? 

Anmeld Citér

7. december 2015

Sedigfor

SandraXOXO skriver:

Omg er din kæreste, kærester med en på 14? Og dig på samme tid? Hvorfor finder du dig i det? 

Gjorde jeg skam heller ikke da.

Anmeld Citér

11. december 2015

Meller

Det lyder altså uhyggeligt meget som noget jeg har været igennem med min kæreste for et par uger siden 

Vi mødtes også på en online datingside, og han påstod at han havde slettet det der skulle slettes, men en dag jeg skulle hjælpe ham med noget på hans mail på computeren så jeg at der lå mails fra tre forskellige datingsider 

Spurgte ham om ikke han havde slettet profilerne, og jo det mente han da at han havde. Jeg bad ham indgående om at få dem slettet med det samme, da jeg ikke brød mig om at vide at min kæreste havde profiler på datingsider. Han gik ind og slettede de to af dem, den tredje måtte han have support til at hjælpe med at slette.

Han havde heller ikke læst beskeder mv, så de havde ikke været i brug. Men stadig... Fandme en ubehagelig opdagelse 

Anmeld Citér

11. december 2015

MorDk

Det der med at læse hinandens ting det synes jeg er dybt grænseoberskridende. Jeg skjuler intet for min kæreste men han skal sgu ikke læse mine ting/beskeder m.m Det er privat. Hvis jeg vil dele med ham så gør jeg det. Alt andet er no-go og jeg forstår det ærligt ikke. 

Jeg har et råd: TAL SAMMEN! 

Anmeld Citér

11. december 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vil gætte på at han enten troede den var slettet, eller også havde han mere end en, og har så glemt at slette lige den der. Så jeg vil mene at han IKKE har løjet for dig, ihvertfald ikke vidende. Så fortæl ham st den stadig er der, og slet den sammen.

Mht jalousi/usikkerhed generelt, sågar jeg selv været der - man kan altså godt tage en aktiv beslutning om at NU vil man ikke bruge sin tid på det mere. Du skal stoppe med at tjekke ting, for det gør dig kun mere usikker - der vil altid være en eller anden åndssvag ting der KAN tolkes forkert hvis man har de jaloux briller på. Og man kan nærmest blive afhængig/besat at af tjekke, og så æder det en op. Hvis man derimod stopper sig selv - tager en beslutning om at stole på manden (han har jo efter min mening været ærlig i og med at han ikke bruger siden) så vil du med tiden blive mere og mere glad. Jeg sagde til mig selv, at hvis jeg alligevel engang skulle finde ud af noget, ja så var han ikke værd st samle på, og så var der ikke noget at være ked af. Men dælme om jeg ville bruge hele mit liv med en knude i maven hvis nu...

Anmeld Citér

12. december 2015

Miti's mama

Det kan jo sagtens være han har glemt at slette den (som du siger er der ikke læst og åbnet beskeder), og han siger han ikke kunne slette den fordi han ikke ville gøre dig urolig. Men jo, nok ikke verdens bedste træk.

Måske nævn det for ham, som dril eller noget, men ikke en beskyldning. Så kan det være han indrømmer at han bare ikke lige havde fået slettet den. Eller vær strid og slet den selv - kommer an på hvordan jeres forhold er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.