Åh jeg synes altså det er ubehageligt. Min kæreste og jeg har en deal, hvor han har sagt - på eget initiativ, jeg ville aldrig selv bede om det - at jeg altid må kigge i hans private ting. Mobil, mail, tablet, alt. For han har intet at skjule. Så bliver jeg utryg, skal jeg endelig bare kigge.
Så var der en dag hvor vi sad og læste en mail sammen på hans tablet, hvor der så dukker en mail op for "dating.dk" (det var ikke lige den specifikke siden, men kalder den det aht anonymiteten). Vi mødte hinanden på en anden online datingside. Jeg spørger så self. hvad det lige går ud på, og han siger, at han har slettet sin profil, men at han bliver ved at få de mails og ikke kan afmelde dem, og jeg tager ham på ordet.
I dag sidder jeg så ved hans PC og skriver opgave, og så dukker der sgu endnu en mail op fra den datingside. Jeg beslutter at se nærmere på det, da der er et direkte link i mailen, hvor man kan trykke "log ind på din profil her". Og den var da ikke slettet den profil.. Der lå masser af breve. Til gengæld kan jeg se, at han hverken har læst dem eller svaret på dem, det kræver plusprofil, som han ikke har.
Jeg fandt så også ud af, at det er drønnemt at slette profilen. Står lige ude i venstre side.
Så nu har jeg lidt af en knude i maven. Har han løjet, når han har sagt det han har sagt, eller har han bare troet han har haft slettet den, eller ikke tænkt nærmere over det, fordi han ikke skal bruge siden til noget? Altså man kan jo til hans forsvar sige, at i og med han ikke havde plusprofil, så kan han jo ikke have brugt siden til noget i praksis.
Så det er bare det med at han havde forsøgt at slette den jeg ikke forstår, for profilen var altså ikke slettet..