Igår valgte jeg at ringe til politiet. En familie i vores boligkompleks er meget højlydte. Faderen råber og skriger ofte af mor og barn. Barnet er 6-7 år gammel. Igår varede det en hel time. Det lød voldsomt og der blevet løbet, smækket med døre, råbt, skreget, grædt med mere. Det lød ikke rart. Jeg valgte derfor at ringe og melde disse "husspetakler" til politiet. Jeg er faktisk ret imponeret over hvor hurtigt De rykkede ud. De kom efter 10 minutter. Jeg kunne høre De snakkede med famlien. Efterfølgende ringede Politiet mig op og ville snakke med mig. De fortalte at familien havde det fint og at familien havde forklaret "noget af larmen" (Jeg tror barnet og mor dækker over faderens adfærd) Jeg overvejer at melde til kommunen også - det rådet politiet os til idet De sagde de havde været ude flere gange ??? Så må der også være andre der har ringet? Men må politiet overhovedet oplyse os det? Ej vel? Nå, men jeg er glad for De kom. Der har været ok ro siden. Men hvis der bliver noget som helst igen så ringer jeg. Jeg mener ikke at det barn har godt at være i det "miljø". Hvad siger I?
Anmeld
Citér