Må jeg ikke nok??? - afsteming...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LineD

Rosa skriver:

That's what I'm TALKING about!!!!

Rosa - nu igennem halvdelen af det absurd store stykke kage, og nu med kig på de der cookies.... hmmm.....

Og rigtig gode ser de ud, og smager garanteret ENDNU bedre   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Morgenmad kl.middag? Hvilken luksus-livsførsel

for at du allerede nu indstiller dig på det uforudsigelige liv med en baby - hvor rutiner og varme måltider bliver en luksus, og man nogen gange er nødt til at spise et stykke kage til morgenmad, fordi man ikke har arme fri til at hælde mælk ned i tallerken med havregryn. Uh hvor ærgerligt

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Karoline skriver:

Morgenmad kl.middag? Hvilken luksus-livsførsel

for at du allerede nu indstiller dig på det uforudsigelige liv med en baby - hvor rutiner og varme måltider bliver en luksus, og man nogen gange er nødt til at spise et stykke kage til morgenmad, fordi man ikke har arme fri til at hælde mælk ned i tallerken med havregryn. Uh hvor ærgerligt

Hahahaha   Ja - "morgen" og "morgen"

MEN Jeg har faktisk fri i dag og har man fri så har man FRI - render stadig rundt i pyjamasbukser og mandens fodboldtrøje med glasur i mundvigene

Hvis det at have en baby betyder at man må spise chokoladekage til morgenmad så tror jeg HELT klart vi skal have et par stykker

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

mit svar: du SKAL

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Fåk.... kom lige i tanke om at jeg vist nok havde lovet kæresten halvdelen

Ha ha ha han må undvære griner

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ha ha ha han må undvære griner

Han er kommet hjem, men jeg har ikke sagt noget... Hvis han spørger kigger jeg bare bebrejdende på katten

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Rosa skriver:

Skulle lige prøve at lave en afstemning...  Men emnet er et virkeligt dilemma jeg sidder i lige netop nu...

KH
Rosa

hihi det styrer du da helt selv 

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Han er kommet hjem, men jeg har ikke sagt noget... Hvis han spørger kigger jeg bare bebrejdende på katten

Ha ha ha den bruger jeg os her hjemme hvis manden har noget til at ligge så det væk dagen efter når han kommer hjem fra arbejdet og så det misser ha ha. hun får skylden for meget griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.