Må jeg ikke nok??? - afsteming...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må jeg godt spise et stort stykke chokoladekage med glasur til morgenmad / brunch i dag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

877 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skulle lige prøve at lave en afstemning...  Men emnet er et virkeligt dilemma jeg sidder i lige netop nu...

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Skulle lige prøve at lave en afstemning...  Men emnet er et virkeligt dilemma jeg sidder i lige netop nu...

KH
Rosa

DU SKAL!!! Hvis det er det du har lyst til så i kæften med det. 

Har vi stadig en aftale den 25?

KRAM Diana

Anmeld

21. september 2009

Tulle28

Ha ha! Uuuuh hvor jeg kender det... Har en ny craving HVER dag - men prøver at sige til mig selv at jeg jo ikke længere er alene. Før var det bare mig som fik en stor røv, men nu er der jo en lille blyp som får alle de mindre gode ting. Men så længe du husker at spise ordentligt for resten af pengene går det jo nok

Hvis mor er glad er baby nok også glad - så hvis et lille stykke kage gør dig mere lykkelig, så siger jeg bare go for it!

Knus Tulle 10+5

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Til Diana: (Rosa kan desvære ikke svare da hun sidder i chokoladekage til albuerne, men skulle hilse og sige at JA - det har I!!!!)

Anmeld

21. september 2009

Becks

Rosa skriver:

KH
Rosa

Self. maa du det soede...
Den lille skal jo ogsaa nyde det ikke hihi

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Til Diana: (Rosa kan desvære ikke svare da hun sidder i chokoladekage til albuerne, men skulle hilse og sige at JA - det har I!!!!)

GRINER Perfekt det vil vi så glæde os til og velbekommen håber den SMAGER godt.

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Tulle28 skriver:

Ha ha! Uuuuh hvor jeg kender det... Har en ny craving HVER dag - men prøver at sige til mig selv at jeg jo ikke længere er alene. Før var det bare mig som fik en stor røv, men nu er der jo en lille blyp som får alle de mindre gode ting. Men så længe du husker at spise ordentligt for resten af pengene går det jo nok

Hvis mor er glad er baby nok også glad - så hvis et lille stykke kage gør dig mere lykkelig, så siger jeg bare go for it!

Knus Tulle 10+5

Jeg er helt sikkert lykkelig lige nu   NAM!!!!

Fik boller, kage og smarties-cookies med hjem fra min fætter og kusines fødselsdag i går og de har bare stået på køkkenbordet og KIGGET på mig hele morgenen   Jeg plejer ellers at være så slank, men jeg er da klart begyndt at få en lile flæskekant rundt om maven og jeg er kuni 8.uge så jeg kan ikke trække gravidkortet endnu....

Anmeld

21. september 2009

LineD

Det er ikke bare noget du MÅ, det er simpekthen noget du SKAL!

Knus Line, der lige har spist 3 pølsehorn og et stort stykke choko kage   hahaha

Anmeld

21. september 2009

Moderator

LineD skriver:

Det er ikke bare noget du MÅ, det er simpekthen noget du SKAL!

Knus Line, der lige har spist 3 pølsehorn og et stort stykke choko kage   hahaha

That's what I'm TALKING about!!!!

Rosa - nu igennem halvdelen af det absurd store stykke kage, og nu med kig på de der cookies.... hmmm.....

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Fåk.... kom lige i tanke om at jeg vist nok havde lovet kæresten halvdelen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.