Hvad drikker i til julefrokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2015

serinasmor

Molly90 skriver:

Hej alle sammen 

nu hvor den søde juletid er over os og der står på en masse julefrokoster  da jeg er gravid vil jeg selvfølgelig ikke indtage nogle form for alkohol overhoved. Så vil hører om i har nogle gode forslag til hvad man sådan jan drikke udover sodavand ?  Hvad gør i denne her tid eller har gjort? 

Jeg har drukket cola, vand og danskvand  

Havde alkohol fri øl med på festival.

Min svigermor købte i bedste mening alkohol fri vin til jul ..

Jeg var også højgravid til nytår og drak der æblecider light fra Aldi ( bobler som og ligner Asti ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

M-Århus

Jeg var til julefrokost i går med mit nye arbejde og jeg er kun 8+1, så jeg kunne jo ikke fortælle dem at jeg er gravid. Årh! Jeg prøvede noget med at sige "At jeg ikke vil drikke, når jeg er den nye" eller sådan noget  Ja, plat! Mmm men efter de alle havde spurgt mange mange gange, hvorfor jeg ikke drak, valgte jeg at putte lime/citron i mine sodavand og så holdte det lidt op  Bare et tip til at "overleve", og ikke så meget et bud på en drikkevare. Håber det er ok 

Anmeld Citér

5. december 2015

CH2012

Vil lige gøre opmærksom på (hvis I ikke ved det) at alkoholfrie øl/light øl  ikke er reelt alkoholfrie. Der er en rest alkohol tilbage på mellem 0,1-0,5% alkohol... Hvor fx Tuborg super light har mindst og hvor Nordic ligger i den lidt højere ende

Anmeld Citér

7. december 2015

Camilze

Jeg drikker vitamindrik, mælk eller børnechampagne, som de serverer for mig, da jeg jo er gravid. De har også serveret smoothie med frosne jordbær, så det mindede om drink, men uden alkohol

Anmeld Citér

7. december 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg drak 1-2 glas rigtig god rødvin/hvidvin i aftenens løb, og NØD DEM længe - og ellers danskvand med citrus.

Jeg var ikke ude hver weekend, så det havde jeg det fint med. Hvis ikke man har det godt med at drikke, skal man selvfølgelig ikke gøre det -så kan du finde en del gode opskrifter på virgin drinks på nettet - den mojito som beskrives længere oppe er rigtig god, den fik jeg på en bytur:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.