Hvad drikker i til julefrokost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.459 visninger
14 svar
2 synes godt om
4. december 2015

Mortil2drenge<3

Hej alle sammen 

nu hvor den søde juletid er over os og der står på en masse julefrokoster  da jeg er gravid vil jeg selvfølgelig ikke indtage nogle form for alkohol overhoved. Så vil hører om i har nogle gode forslag til hvad man sådan jan drikke udover sodavand ?  Hvad gør i denne her tid eller har gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

A. Nonymsen

Molly90 skriver:

Hej alle sammen 

nu hvor den søde juletid er over os og der står på en masse julefrokoster  da jeg er gravid vil jeg selvfølgelig ikke indtage nogle form for alkohol overhoved. Så vil hører om i har nogle gode forslag til hvad man sådan jan drikke udover sodavand ?  Hvad gør i denne her tid eller har gjort? 

Nu er jeg ikke til rødvin, menu Føtex har de en god alkohol fri vin der hedder free, hvidvinen er ihvertfald god...

min veninde købte sidste år sådan en granatæble cider, virkeligt lækker, men kan ikke huske hvad den hed

Anmeld Citér

4. december 2015

Mortil2drenge<3

A. Nonymsen skriver:

Nu er jeg ikke til rødvin, menu Føtex har de en god alkohol fri vin der hedder free, hvidvinen er ihvertfald god...

min veninde købte sidste år sådan en granatæble cider, virkeligt lækker, men kan ikke huske hvad den hed

Okay jeg må lige over i Brugsen og kigge 

Anmeld Citér

4. december 2015

Ellie79

Molly90 skriver:

Hej alle sammen 

Jeg drak alkohol fri øl og fik også alkohol fri drinks ellers var jeg mest til danskvand med citrus hehe

Anmeld Citér

4. december 2015

Mamacita til 2 piger

Jeg drak masser af virgin Mojito's til fest med mit første barn, der kom jeg tit ud selvom jeg var gravid!  

Drikker det dtadig hvis jeg er ude og skal køre. Drt er lidt mere festligt end at sidde og sutte i en flad cola..  

Der er rom og danskvand bare skiftet ud med ginger ale.. Det smager nøjagtigt som en "ægte" Mojito.. Dog uden alkohol.. �� 

Anmeld Citér

4. december 2015

Mortil2drenge<3

sessen1984 skriver:

Jeg drak masser af virgin Mojito's til fest med mit første barn, der kom jeg tit ud selvom jeg var gravid!  

Drikker det dtadig hvis jeg er ude og skal køre. Drt er lidt mere festligt end at sidde og sutte i en flad cola..  

Der er rom og danskvand bare skiftet ud med ginger ale.. Det smager nøjagtigt som en "ægte" Mojito.. Dog uden alkohol.. �� 

Så det er bare ginger ale og så danskvand ? 

Anmeld Citér

4. december 2015

Mamacita til 2 piger

Molly90 skriver:

Så det er bare ginger ale og så danskvand ? 

Ingen danskvand.  

Lime, mynte rørsukker, knust is og gingerale..

Anmeld Citér

4. december 2015

Mortil2drenge<3

sessen1984 skriver:

Ingen danskvand.  

Lime, mynte rørsukker, knust is og gingerale..

Det må prøves imorgen 

Anmeld Citér

4. december 2015

Spiloppi

Nordic bajere!! Virkelig gode, snager fuldstændig som rigtige øl synes jeg! Meget bedre end Tuborg light som smager af H til hvis du spørger mig men ellers ville jeg også sige ginger ale, det snager lidt som en drink god fest! 

Anmeld Citér

5. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Molly90 skriver:

Hej alle sammen 

Jeg er lige kommet hjem fra julefrokost. Pga flytning i morgen tidlig  havde jeg ikke selv alkohol med. Men fik 2 glas vin af en kollega(afdelingsjulefrokost)

jeg havde en 1,25 liters cola med drak også vand til.

det var hyggeligt 

Da jeg var gravid og var til julefrokost delte min anden kollega og jeg en squash(uden koffein mv). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.