3 december blev dagen hvor min far skulle flyttes til hospice.... Ikke fordi de anså ham for at være terminal... Men fordi han psykisk har haft det rigtig dårligt rigtig længe..... Angst!! Angst for alt! Angst for at skulle dø, angst for at være alene, angst for alt...... Han blev flyttet fra Sønderborg sygehus hvor han har lagt i halvanden uge fordi han havde en åben indlæggelse.....
vi fik at vide at han ville være på hospice kl 11... Min bror kom fra Sjælland i går... Jeg havde taget fri for at kunne komme op til ham og se hvordan det hele så ud... Jeg kom først.... Da lå han og sov sødt .... Sad og snakkede lidt til ham... Fik pakkede hans tøj ud og lagt i skabet... Fik sat lidt billeder op af mine børn så han kunne føle Det hjemmeligt.... Sygeplejerskerne kom ind engang imellem og snakkede og tjekkede ham... Jeg fik lidt mad og kl 14.30 kom min bror... I det samme vågnede min far 
han var lidt omtåget men han så vi var der og vi snakkede lidt.... Min bror sagde : far... Slap du bare af så går vi ud og kigger os lidt omkring..... Vi gik rundt i 5 min... Pludselig ku vi høre underlig lyde og indså det kom inde fra min far..... Min bror gik først ind... Jeg kom bagefter og så min far sad oppe i sengen og var ved at tage sine sutsko men han sagde underlige lyde og virkede voldsom panisk og så heeeeelt forkert ud i øjnene... Sygeplejeskerne kom ind og sagde vi hellere lige måtte gå ud... Vi gik ud og satte os og snakkede om at det lignede et voldsomt panik angst anfald... Og min bror sagde: søs... Jeg tror sku ikke han overlever 14 dage mere.... 1 minut efter kom der en læge... Hun kiggede på os og sagde... Jeg beklager... Jeres far har haft et hjertestop højst sandsynlig forårsaget af lunge emboli 
vi kiggede bare på hinanden og forstod ingenting..... Vi gik med ind og først der forstod vi at vores far var død 
votes far nåede at få 4 timer på hospice så døde han.... Ikke af kræften men andre komplikationer 
forstår det stadig ikke rigtig.... Min mor døde for 2 halvt år siden og nu også min far
vidste han skulle dø men ikke sådan her og ikke nu 
jeg skulle lige ud med det....... Livet er skide uretfærdigt lige nu.... 
Håber han er nået op til min mor 
Anmeld
Citér