Jeg ville så gerne ha haft muligheden for at vælge at være anonym i denne tråd 
Dette er nemlig noget som jeg længe har gemt på og som jeg ikke har kunne snakke med nogle om.. - Jo min mand!.
For godt 3 år siden havde jeg et svært valg..
Jeg var blevet gravid og dengang stod min mand med et firma som var ved at lukke ned og jeg selv på KH.
Dvs vi havde ik så mange penge..
Jeg havde få dage til at ta beslutningen, da jeg var længere henne end ellers beregnet.
Jeg valgte en abort med tåre i øjene og viste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv..
Jeg var så dårlig og endte med at lukke mig selv inde indtil den dag jeg skulle på sygehuset..
På vej til sygehuset (40 min i bil) sad jeg med tårnene ned af kinderne og endte med at ringe til min mand..
Han var osse i stor tvivl om det var rigtigt det vi gjorde...
Jeg var SÅ tæt på at stoppe op og ta hjem igen!.
Men jeg gennemførte det... Tog hjem og græd så meget mit hjerte kunne holde til.
Men så kom der noget jeg ik havde set....
...
Min Svigerinde ringede til os.. Hun var GRAVID!
Jeg var i chok, da jeg kunne regne ud af vi faktisk kunne ha født samme dag (samme termins dato)..
Jeg var dog lykkelig på deres vegne
Men hvert år.. Når vi skal til fødselsdag, så tænker min mand og jeg tilbage på hvad vi kunne ha haft i armene. 
Så.. Om jeg nogensinde har fortrudt? Ja bestemt!
For til trods for hvordan ens økonomi så ud den gang og 9 mdr senere, kan forandre sig... Som den faktisk gjorde for os!
... Det var så min hemmelighed som lå godt gemt. 
Du skal have kæmpe stort kram for at dele dette.
Men er det ikke rigtig, at man efter aborten pludselig begynder at tænke fuldstændig anderledes, og alt det man inden ikke kunne eller kunne overskue, det finder man pludselig ud ad BAGEFTER at det kunne man sagens have klaret
Det er SÅ svært at få tanker og følser væk fra det igen
Og endnu værre for jer, at i altid vil have det minde når i ser svigerendens barn.
Syntes det er enormt svært at slippe de tanker.
Vi ønskede os det her barn, og glædet os, men jeg kunne simpelthen ikke overskue de sidste syv måneder med opkast, bekræftet, nul energi og indlæggelse
Men efter jeg tog den møg pille fandt jeg ud af, at jeg fandme godt kunne have gennemført det, det finder man først ud af bagefter