Omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2015

Krydserfingre

Abracadabra skriver:

Tjah, jeg har nu set en del forhornede pikhoveder - og det er på børn. 

Og du har selvfølgelig helt ret i, at følsomheden er nedsat hos manden, og derfor bliver orgasmen udskudt - hvilket er skønt for teenageren. For den voksne mand er det nogle gange træls - for den voksne mands partner måske endnu mere... 

Der ER flere seksuelle problemer i forhold, hvor den ene part er omskåret. 

Jeg har aldrig selv haft et seksuelt forhold til en omskåret mand - min bedste veninde havde et månedlangt forhold til en fyr, der ALDRIG fik orgasme med hende. Der skulle simpelthen gnubbes SÅ hårdt på dét pikhoved, at det ikke var muligt med andet end hånden. 

Jeg har KUN oplevet positive ting ved omkærede mænd og negative ting ved ikke-omskårede så kan jo kun udtale mig udfra mine erfaringer. 

Mht teenageren og manden så ved jeg ikke noget om teenageren, men de MÆND jeg kender har kun haft det positivt ved deres omkræring. Har tilmed haft en kæreste der lod sig omskære som 26 årig fordi han havde for mange problemer med al den forhud. Jeg er i hvert fald 10000 % for omskæringen på baggrund af min erfaring  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg har haft en kæreste, der var omskåret. For det 1. synes jeg ikke det er pænt i slap tilstand - men det er vel smag og behag. For det 2. Var følsomheden nedsat. 

Anmeld Citér

3. december 2015

SandraXOXO

Min mand har ingen problemer, endnu, han er 30 år og omskåret og det er rigtig pænt. Den flotteste jeg har set ever Vores søn er dog ikke omskåret da jeg ikke ser nogen grund til det, ingen skal skære i mine børn uden god grund. 

Anmeld Citér

3. december 2015

lineog4

Ærgerligt det skal blive så sort og hvidt og en masse skrækscenarier. Ved godt omskæring forbindes med et ritual i såvel islam og jødedommen, men omskæring er også en medicinsk nødvendighed for nogle drenge da de har alt for stram forhud, deres urinrør kommer ud skævt eller... Tænk at være mor der måtte nød til at vælge omskæringen for sin lille søn pga en fysisk nødvendgighed og så høre om han formodentlig slet ikke kan få orgasme uden voldsom bearbejdning eller....

Jeg ville ikke lade nogle skære i mine drenge med mindre det var af nødvendighed. Men når det er sagt er min mand omskåret grundet for stramt forhud, og jeg brokker mig over "en to tre kanin" sex i hverdagen  

personligt oplever jeg ikke den store forskel og har aldrig skænket det en tanke, og ikke oplevet en forskel når jeg sammenlignede.

Anmeld Citér

3. december 2015

modesty

Anonym skriver:

hej er jeres mand omskåret og hvordan er det at have sex med en omskåret og hvordan ser en omskåret pik ud når den er slap

Har været sammen med en del omskårne mænd. Principielt er jeg totalt imod omskæring, men må indrømme at jeg synes det er rart i forbindelse med sex.

Hvordan den ser ud? Tja. Som en pik med meget mindre forhud, så det ikke kan trækkes ud over pikhovedet, men blotter pikhovedet. Nogle gange er der en smule forhud tilbage, så man godt kan bevæge det lidt frem og tilbage, men nogle gange er det ret stramt.

Anmeld Citér

3. december 2015

modesty

lineog4 skriver:

Ærgerligt det skal blive så sort og hvidt og en masse skrækscenarier. Ved godt omskæring forbindes med et ritual i såvel islam og jødedommen, men omskæring er også en medicinsk nødvendighed for nogle drenge da de har alt for stram forhud, deres urinrør kommer ud skævt eller... Tænk at være mor der måtte nød til at vælge omskæringen for sin lille søn pga en fysisk nødvendgighed og så høre om han formodentlig slet ikke kan få orgasme uden voldsom bearbejdning eller....

Jeg ville ikke lade nogle skære i mine drenge med mindre det var af nødvendighed. Men når det er sagt er min mand omskåret grundet for stramt forhud, og jeg brokker mig over "en to tre kanin" sex i hverdagen  

personligt oplever jeg ikke den store forskel og har aldrig skænket det en tanke, og ikke oplevet en forskel når jeg sammenlignede.

Man kan da ikke lade være med at sætte fokus på et område som kan være potentielt problematisk for rigtig mange mænd fordi man måske sårer nogle mænds, eller nogle mødres, følelser?

Anmeld Citér

3. december 2015

lineog4

modesty skriver:

Man kan da ikke lade være med at sætte fokus på et område som kan være potentielt problematisk for rigtig mange mænd fordi man måske sårer nogle mænds, eller nogle mødres, følelser?

Egentlig heller ikke det jeg ville sige - det var bare at svarene blev meget sort/hvide. Enten så ødelagde det stort set sexlivet og man ville aldrig eller måtte i hvert fald opgive en mand der var omskåret eller også var det det eneste lækre. Jeg har prøvet begge ting og ærligt forskellen var ikke mærkbar for mig, jeg kunne sætte fingeren på en del andre ting der gjorde sexen god eller knap så god... 

Anmeld Citér

3. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

hej er jeres mand omskåret og hvordan er det at have sex med en omskåret og hvordan ser en omskåret pik ud når den er slap

Jeg har prøvet begge dele og kan helt ærlig ikke fornemme nogen forskel. Mænd er så forskellige i forvejen, så en sammenligning på det punkt vil blive rigtig svær. 

Dog synes jeg at det ser underligt ud med en omskåret penis og rent visuelt foretrækker jeg en penis der er helt naturlig

Anmeld Citér

3. december 2015

Abracadabra

Tænk, hvis det var et mandeforum, hvor mændene sad og diskuterede, hvor lækkert det var med en omskåret kvinde? Og hvor slaskede sådan nogle skamlæber var? 

Anmeld Citér

3. december 2015

SofiaMik

Jeg har kun været sammen med en omskåret mand og husker kun, at den så anderledes ud. 

Jeg synes, at det er et besynderligt argument, at omskårne mænd skulle være mere rene eller have nemmere ved at holde sig rene. De fleste mænd har vel lært at vaske den ordentligt og med eller uden forhud er det vel lige meget, hvis man generelt er en gris med sin hygiejne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.