Omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.620 visninger
20 svar
25 synes godt om
2. december 2015

Anonym trådstarter

hej er jeres mand omskåret og hvordan er det at have sex med en omskåret og hvordan ser en omskåret pik ud når den er slap

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

hej er jeres mand omskåret og hvordan er det at have sex med en omskåret og hvordan ser en omskåret pik ud når den er slap

ja det er han man kan ikke mærke det under sex og hvordan den ser ud? Rigtig fint faktisk hvis man kan sige det om en pik Bryder mig ikke om forhuden så for mig er det helt perfekt. Det ser.. Hygiejnisk og sådan lidt "friskt ud", ej det svært at forklare. Du kan måske Google det  

Anmeld Citér

2. december 2015

Abracadabra

Der er forskning, der tyder på, at omskårne mænd får flere og flere seksuelle problemer, jo ældre de bliver. 

De (efterhånden en del) omskårne tissemænd, jeg har set, har selvfølgelig et anderledes udseende pikhoved. Huden er forhornet og tyk, hvor den hos en ikke-omskåret er glat og minder om slimhinde. 

Anmeld Citér

2. december 2015

Krydserfingre

Abracadabra skriver:

Der er forskning, der tyder på, at omskårne mænd får flere og flere seksuelle problemer, jo ældre de bliver. 

De (efterhånden en del) omskårne tissemænd, jeg har set, har selvfølgelig et anderledes udseende pikhoved. Huden er forhornet og tyk, hvor den hos en ikke-omskåret er glat og minder om slimhinde. 

Jeg har aldrig set nogle forhornet eller tykke pikhoveder på omskårede mænd. 

Ej heller nogensinde kendt nogle der har haft problemer - tværtimod fordelene bla er længere holdbarhed inden udløsning, mindre problemer med forhudsbetændelse, nemmere ved rengøring osv. Det i hvert fald bare den erfaring jeg har hørt. 

Anmeld Citér

2. december 2015

fo82

Krydserfingre skriver:

Ej heller nogensinde kendt nogle der har haft problemer - tværtimod fordelene bla er længere holdbarhed inden udløsning, mindre problemer med forhudsbetændelse, nemmere ved rengøring osv. Det i hvert fald bare den erfaring jeg har hørt. 

Den længere holdbarhed kommer af nedsat sensitivitet i glansen...

glansen bør faktisk betragtes som et organ som rent faktisk beskyttes af netop forhuden...

forhuden sørger for blandt andet fugt til glansen, der ellers vil tørre ud og danne en beskyttende hud - om man vil, og det er fakta... Så alle omskårne vil have dette lette horn/hudlæge over glansen, uden undtagelse, det er kroppen der forsøger at beskytte de utroligt mange nerver i glansen..

Anmeld Citér

2. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
eyal skriver:

http://media.breitbart.com/media/2015/05/circumcision-640x375.jpg

Eller

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Circumcised_and_uncircumcised_penis.jpg

Ej jeg kom sådan til at grine ved det første link. Det var ikke lige hvad jeg forventede at se

Anmeld Citér

2. december 2015

Krydserfingre

fo82 skriver:

Den længere holdbarhed kommer af nedsat sensitivitet i glansen...

glansen bør faktisk betragtes som et organ som rent faktisk beskyttes af netop forhuden...

forhuden sørger for blandt andet fugt til glansen, der ellers vil tørre ud og danne en beskyttende hud - om man vil, og det er fakta... Så alle omskårne vil have dette lette horn/hudlæge over glansen, uden undtagelse, det er kroppen der forsøger at beskytte de utroligt mange nerver i glansen..

Har heller ikke skrevet der IKKE kommer fortykkelse på huden, siger bare det ikke er noget man lægger mærke til overhovedet. 

Og ja forhuden den beskytter fra snavs og skidt - men det er der jo delte meninger om om man stadig har ultra brug for men det var jo heller ikke det der var ts spørgsmål. 

Mht holdbarheden så ja det er rigtigt - der er jo mange mænd der døjer med for hurtig udløsning mm. og omskræing kan bla hjælpe på det område. Så det jo super godt. 

Anmeld Citér

2. december 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Haha, den er meget pænere, ingen slaten hud der hænger og fungerer optimalt

Anmeld Citér

2. december 2015

Abracadabra

Krydserfingre skriver:

Tjah, jeg har nu set en del forhornede pikhoveder - og det er på børn. 

Og du har selvfølgelig helt ret i, at følsomheden er nedsat hos manden, og derfor bliver orgasmen udskudt - hvilket er skønt for teenageren. For den voksne mand er det nogle gange træls - for den voksne mands partner måske endnu mere... 

Der ER flere seksuelle problemer i forhold, hvor den ene part er omskåret. 

Jeg har aldrig selv haft et seksuelt forhold til en omskåret mand - min bedste veninde havde et månedlangt forhold til en fyr, der ALDRIG fik orgasme med hende. Der skulle simpelthen gnubbes SÅ hårdt på dét pikhoved, at det ikke var muligt med andet end hånden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.