er chancen der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2015

AnnePedersen

Åh jo kender det alt for godt. Man vil så gerne være gravid og man prøver og prøver og man ved man har æl. Men der sker ik noget. Det er hårdt for man tror at når man har æl og har sex så sker det bare for ægget venter jo bare. Men det gør det bare ik altid. 

Vi har prøvet i 4 mdr nu uden at der er sket noget. Men nu prøver jeg at vende mit sind og tage det roligt og tænke vi vil prøve når jeg har æl og sker det så sker det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Anonym trådstarter

Det er så hårdt!!! Fik min mens to dage senere end jeg plejer men den kom �� Jeg prøver vitterligt ikke at tænke på det men hvor er det svært. Der er en kvinde og mand i min familie på 35 og 40, de er gravide igen og hun vejer 150 kg. Og har ikke tid til den dreng de har, føler ikke det er fair altså ����

Anmeld Citér

20. december 2015

Augustmama

Anonym skriver:

jeg og min kæreste ønsker brændende nummer to nuuuuuu! 

Vi havde sex søndag morgen, sent i går aftes. Jeg havde slim i går tror det var tegn på min ægløsning, i går var det præcis 14 efter første mens dag. 

Jeg håber at Silje snart skal være storesøster, men jeg prøver os lade vær' med og tænke for meget over det, har hørt det kan påvirke ..

Åh, kender godt følelsen af at det bare skal være nuuuu, når man først har besluttet sig  krydser fingre for dig 

hvor gammel er din lille pige ? 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Tre bliver hun i februar. Og alle spørger hvornår nummer to kommer, som om man bare skal have sex bum så er man gravid 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Åh se lige piger ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. februar 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Åh se lige piger ��

Tillykke 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Helbech

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.