er chancen der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
16 svar
7 synes godt om
1. december 2015

Anonym trådstarter

jeg og min kæreste ønsker brændende nummer to nuuuuuu! 

Vi havde sex søndag morgen, sent i går aftes. Jeg havde slim i går tror det var tegn på min ægløsning, i går var det præcis 14 efter første mens dag. 

Jeg håber at Silje snart skal være storesøster, men jeg prøver os lade vær' med og tænke for meget over det, har hørt det kan påvirke ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Anonym trådstarter

Nogen der har det som mig? Håber men ikke tør sætte forventningerne højt så man bliver skuffet ��

Anmeld Citér

1. december 2015

Kærlighediminmave

Hvis du har haft ægløsning så ja. Der er en chance for at du kan blive gravid. Men det er ingen garanti. Mener der er 20 % chance for at blive gravid hver cyklus hvis man ikke fejler noget  nu kan tiden kun vise det

Anmeld Citér

3. december 2015

Anonym trådstarter

Hvor længe vare ens ægløsning nogen der ved det?? ��

Anmeld Citér

4. december 2015

bbl

Anonym skriver:

Hvor længe vare ens ægløsning nogen der ved det?? ��

Mener jeg har læst mig frem til at ens ægløsning vare i 12-24 timer, så ikke så lang tid. Men har også læst mig frem til, at sæden kan leve oppe i en i 2-3 dage, hvilket vil sige at man ikke nødvendigvis behøver at have sex mens man har ægløsning, men kan 'nøjes' med et par dage før.

Jeg skulle gerne have ægløsning nu her, så min kæreste og jeg har været sammen de sidste tre dage og regner også stærkt med at være sammen de næste tre dage, for at være mere sikker :-) Men ja, af en eller anden grund regner jeg med at blive gravid i denne omgang (blev ikke i første forsøg), hvilket jo heller ikke er så godt, fordi jeg ender med at blive rigtig ked af det, hvis ikke det lykkedes. Men jeg håber bare så så så meget at det lykkes !!!! 

Anmeld Citér

4. december 2015

Camilze

Jeg regnede ikke ud fra min ægløsning, men hvornår jeg havde lyst til at have sex med min kæreste. Mest også fordi han ikke skulle se det som en pligt. Men okay, vi har et interessant sexliv, vi har sex hver dag, selvom vi har været sammen længe.

Og jeg har altid fået at vide, at jeg har svært ved at få børn, men den kom allerede efter 2 måneder uden beskyttelse. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Ok tak for svar!! �� Nu må vi se. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Miaaalborg

Jeg venter også spændt på det bliver min festdag på lørdag 

hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

9. december 2015

Mullesmith

Vi havde sex 1 gang et par dage før min forventet ægløsning. Og jeg blev gravid i 1 forsøg.  Vi havde ikke sex før og ikke efter den dag i den cyklus så ved det er sket der.

Anmeld Citér

10. december 2015

hekran

Min mand og jeg fik vores 'uplanlagte' og fantastiske datter på den måde. Der var omkring fem dage til ægløsning, så vi tænkte 'pyt'  

Hun kunne egentlig ikke være kommet på et bedre tidspunkt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.