Altid skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

Kærlighediminmave

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Med mindre det ender i en bio tør jeg godt sige tillykke til dig. Vil dog sige at du skal passe på med at teste så tidlig :/ 

Ja ved godt det er tidligt men havde bare den der fornemmelse. Lykkedes mig at blive gravid i april mens det endte også i bio selvom det var efter testdag. Så den her gang vælger jeg at glæde mig over at jeg nok er gravid. Og ender det i en bio jamen så er det på den igen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Jeg forstår hvad du mener. Jeg har også taget en test idag. Jeg er 3+1 den er også meget svag men jeg kan godt se den. Men jeg bliver også altid i tvivl om det er en rigtig streg 

Den kan jeg os sagtens se. Den er noget mere tydelig end min. Den ville jeg klart tolke som positiv 

alt hvad jeg kan for at den udvikler sig.

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Har prøvet at gøre den negative negativ. Det burde give det normale billed. 

Syntes umiddelbart godt jeg kan skimte noget. Men er lidt i tvivl.  for at det er nogen.  

Smart det vidste jeg ikke man kunne gøre. Nej den er utrolig svær at se på billedet, og er selv meget i tvivl om det overhovedet er noget. Men der er da lidt håb endnu tusind tak for 

Anmeld Citér

1. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Den kan jeg os sagtens se. Den er noget mere tydelig end min. Den ville jeg klart tolke som positiv 

alt hvad jeg kan for at den udvikler sig.

Jeg håber du har ret. Men der er stadig "længe" til testdag endnu  jeg krydser fingre for os begge  jeg prøver en test imorgen tidlig, den her er nemlig lavet til middag og kun på urin der var 3.5 time gammelt

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Jeg håber du har ret. Men der er stadig "længe" til testdag endnu  jeg krydser fingre for os begge  jeg prøver en test imorgen tidlig, den her er nemlig lavet til middag og kun på urin der var 3.5 time gammelt

Ihh ja forstår godt hvad du mener - dagene følelse som uger og uger som måneder. Det gør jeg bestemt os

hvordan så testen ud idag, noget nyt

Anmeld Citér

2. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ihh ja forstår godt hvad du mener - dagene følelse som uger og uger som måneder. Det gør jeg bestemt os

hvordan så testen ud idag, noget nyt

Tror desværre den var negativ. Jeg må bare vente og se tiden an. For hvis den var så svag skal der ikke meget til før den bliver negativ. Måske tester jeg bedre senere på dagen. Men nu giver jeg det lige et par dage

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Tror desværre den var negativ. Jeg må bare vente og se tiden an. For hvis den var så svag skal der ikke meget til før den bliver negativ. Måske tester jeg bedre senere på dagen. Men nu giver jeg det lige et par dage

Åhe okay  - ja det jo selvfølgelig os meget tidligt du tester, men ja man må jo bare vente og se tiden an. Jeg tog os en test i morges som var bragende negativ - men jeg har ikke mange dage tilbage til test dag, så nu må jeg bare vente og se og den dumme menstruation kommer.

kan se at i har været igang længe, vi har selv været igang med PB siden december 2012 med 4 SA i baglommen. Så det må da for dælen snart være vores begges tur

Anmeld Citér

2. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Åhe okay  - ja det jo selvfølgelig os meget tidligt du tester, men ja man må jo bare vente og se tiden an. Jeg tog os en test i morges som var bragende negativ - men jeg har ikke mange dage tilbage til test dag, så nu må jeg bare vente og se og den dumme menstruation kommer.

kan se at i har været igang længe, vi har selv været igang med PB siden december 2012 med 4 SA i baglommen. Så det må da for dælen snart være vores begges tur

Øv ha! Ja vi må prøve at vente et par dage endnu

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

Fik ikke smidt min test ud fra imorges, og da jeg kom hjem senere idag, så den sådan ud - der er en lille smule farve i. Er bare vildt forvirret nu, for stregen er jo ikke kommet inden for tid.

men samtidig kommer der vel heller ikke farve i hvis det bare er en skygge streg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Fik ikke smidt min test ud fra imorges, og da jeg kom hjem senere idag, så den sådan ud - der er en lille smule farve i. Er bare vildt forvirret nu, for stregen er jo ikke kommet inden for tid.

men samtidig kommer der vel heller ikke farve i hvis det bare er en skygge streg?

Der kan desværre godt komme sådan noget overskuds farve i der hvor stregen skulle være hvis den ligger for længe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.