Altid skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.004 visninger
23 svar
2 synes godt om
1. december 2015

Anonym trådstarter

Hej alle i søde kvinder

jeg har brug for jeres hjælp.

jeg har nu testet siden 3+0 (ved godt det er for tidligt) er idag 3+4 og alle mine test har skyggestreger, har os oplevet det før i mine tidligere cyklusser. Er der andre som har prøvet det samme? Hvad er det med de skygge streger? Vil der altid komme en skyggestreg der hvor den rigtige steg skulle have været. Er meget forvirret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Hej alle i søde kvinder

jeg har brug for jeres hjælp.

jeg har nu testet siden 3+0 (ved godt det er for tidligt) er idag 3+4 og alle mine test har skyggestreger, har os oplevet det før i mine tidligere cyklusser. Er der andre som har prøvet det samme? Hvad er det med de skygge streger? Vil der altid komme en skyggestreg der hvor den rigtige steg skulle have været. Er meget forvirret.

Det er ikke en skyggestreg, men den strimmel der skal tage farve hvis prøven er positiv. Den er lavet af andet materiale og bliver lidt blank når den reflekterer i lyset. Det er generelt en misforståelse at det er en skyggestreg

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er ikke en skyggestreg, men den strimmel der skal tage farve hvis prøven er positiv. Den er lavet af andet materiale og bliver lidt blank når den reflekterer i lyset. Det er generelt en misforståelse at det er en skyggestreg

Tusind tak for svar - det var jeg slet ikke klar over, vil du mene at det er meget normalt at få den streg på alle ens teste? Jeg har taget et billede af testen i negativ, og der lyser stegen lidt op, og så vil jeg lige tidføje at stegen ses bedst i skygge

Anmeld Citér

1. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Tusind tak for svar - det var jeg slet ikke klar over, vil du mene at det er meget normalt at få den streg på alle ens teste? Jeg har taget et billede af testen i negativ, og der lyser stegen lidt op, og så vil jeg lige tidføje at stegen ses bedst i skygge

Kan du ligge et billede ind?

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Falke - øje kræves

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Falke - øje kræves

Uha ja det kan jeg godt nok ikke se har du et normalt billede? Og hvor langt skulle du være ?

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Uha ja det kan jeg godt nok ikke se har du et normalt billede? Og hvor langt skulle du være ?

Den er os meget svag har desværre ikke et alm billede - syntes os det er enormt svært at fange på kameraet. Hvis der endelig skulle være bid denne gang er jeg ikke mere end 3+4. Så det er jo stadig for tidligt at teste. Undrede mig bare over at jeg altid laver skyggestreger på mine test

Anmeld Citér

1. december 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Den er os meget svag har desværre ikke et alm billede - syntes os det er enormt svært at fange på kameraet. Hvis der endelig skulle være bid denne gang er jeg ikke mere end 3+4. Så det er jo stadig for tidligt at teste. Undrede mig bare over at jeg altid laver skyggestreger på mine test

Jeg forstår hvad du mener. Jeg har også taget en test idag. Jeg er 3+1 den er også meget svag men jeg kan godt se den. Men jeg bliver også altid i tvivl om det er en rigtig streg 

Anmeld Citér

1. december 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
nullermand15 skriver:

Jeg forstår hvad du mener. Jeg har også taget en test idag. Jeg er 3+1 den er også meget svag men jeg kan godt se den. Men jeg bliver også altid i tvivl om det er en rigtig streg 

Med mindre det ender i en bio tør jeg godt sige tillykke til dig. Vil dog sige at du skal passe på med at teste så tidlig :/ 

Anmeld Citér

1. december 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Falke - øje kræves

Har prøvet at gøre den negative negativ. Det burde give det normale billed. 

Syntes umiddelbart godt jeg kan skimte noget. Men er lidt i tvivl.  for at det er nogen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.