slet ingen penge, hvad fanden skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
sscm skriver:

Hvor ærgerligt trods det var noget koncernen og ikke den enkelte købmand var blevet enige om...

Er begyndt at komme rigtig mange steder her... Det super fint, så er der lidt slik, frugt, nødder osv i...

Det plejer først at komme Ca 2 uge i december... Så håber de dukker på omkring ts og jer andre :-) 

Dem der så hænger en sok op, er det nogen som er blevet "udvalgt" til at ku modtage lidt extra hjælp, eller er det alle der ka hænge en sok op?

Hvis de bliver udvalgt, hvem vælger dem så osv? VH stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Fremad

StineW79 skriver:

Dem der så hænger en sok op, er det nogen som er blevet "udvalgt" til at ku modtage lidt extra hjælp, eller er det alle der ka hænge en sok op?

Nej det er alle børn :-) kan ikke huske hvad alder det stopper ved... Er vist omkring indtil 12 mener jeg :-) 

Anmeld Citér

1. december 2015

Kay

StineW79 skriver:

Vores dagligbrugs gør det også men der kan man først hente den d 23 december og så er der 24 små ting i  der er det alle der må hænge dem op vi skal ned og aflevere vores i dag

Anmeld Citér

1. december 2015

Muffinmus

Julehjælp på Facebook. De hjælper næsten alle��

Og ellers finder jeg gernelidt fra min søn og sender 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Gud, hvor er det pænt af jer! 

Jeg er rørt til tårer, føler slet ikke jeg kan tage i mod det. 

Skønne kvinder  

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg tuder om pisket, tænk at fremmede menensker vil hjælpe os, men ikke min egen familie. Jeg er så rørt, jeres tilbud har i den grad været en julegave for mig - medmenneskelighed 

lykken har dog smilet til mig og om 30 mm kommer der en og henter 2 af mine "varer" så nu der råd til lidt julerier, og så søger vi en julekurv mange tak igen!  

Anmeld Citér

1. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Jeg tuder om pisket, tænk at fremmede menensker vil hjælpe os, men ikke min egen familie. Jeg er så rørt, jeres tilbud har i den grad været en julegave for mig - medmenneskelighed 

lykken har dog smilet til mig og om 30 mm kommer der en og henter 2 af mine "varer" så nu der råd til lidt julerier, og så søger vi en julekurv mange tak igen!  

Hvor er det skønt at du fik solgt noget og dermed kan se lidt lys midt i mørket

Anmeld Citér

1. december 2015

san

Dejligt at læse at så mange vil hjælpe, der er heller ingen børnefamilier der fortjener ikke at kunne holde jul  tænker og føler med jer alle... Glædelig jul... 

Anmeld Citér

1. december 2015

L-Mortil3

Hvad ønsker han sig? Vil gerne donere en ønske gave, hvis behovet er der! Vi må jo hjælpe hinanden hvor vi kan 

Anmeld Citér

1. december 2015

chas12

Hvor i landet bor du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.