slet ingen penge, hvad fanden skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
21 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2015

Anonym trådstarter

Så det Jul.

Jeg har ligget komplet søvnløs hele natten, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!

vi har minus 500 kr på kontoen, ingen mulighed for mere overtræk, alt hvad der kan sælges er sat til salg, uden held pt.

et nært families medlems runde familie fødselsdag er aflyst.

ingen chokolade kalender eller pakke kalender, og værst af alt ingen julegaver til min 3 årige søn

mad er der fyldt op ad, og sviger mekanikken tager med ud og handler, den 10, 17, 22 og 27. så det skal nok gå.

men for helved hvor er jeg ked af det!! jeg har måtte stoppe mit studie pga. forskellige ting, og jeg har først fået timer på mit vikar job  nu, så ingen penge før den 1.1.2016.

måtte bare ud med det, håber mine ting bliver solgt og jeg kan købe et par gaver

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Så det Jul.

Jeg har ligget komplet søvnløs hele natten, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre!

vi har minus 500 kr på kontoen, ingen mulighed for mere overtræk, alt hvad der kan sælges er sat til salg, uden held pt.

et nært families medlems runde familie fødselsdag er aflyst.

ingen chokolade kalender eller pakke kalender, og værst af alt ingen julegaver til min 3 årige søn

mad er der fyldt op ad, og sviger mekanikken tager med ud og handler, den 10, 17, 22 og 27. så det skal nok gå.

men for helved hvor er jeg ked af det!! jeg har måtte stoppe mit studie pga. forskellige ting, og jeg har først fået timer på mit vikar job  nu, så ingen penge før den 1.1.2016.

måtte bare ud med det, håber mine ting bliver solgt og jeg kan købe et par gaver

Hvor jeg dog kender det... At stå med minus på kontoen i Dec og svært ved at holde glæden oppe når ens børn ikke kan få det som de ønsker sig i gave eller mangel på dig tøj. 

Faktisk fik jeg sidste år hjælp fra nogle UTROLIGE dejlige mennesker her fra Baby.dk  (I ved hvem i er.. Tusind Tak!!!).. 

Og i år står vi bedre stillet... 

Så.. Jeg vil gerne gøre glæde til dig hvis du bor i mit område? (Bor i Middelfart). 

- Jeg har en dreng på 4 år.. Dvs en del tøj som han er vokset ud af evt? 

Legetøj kan jeg nok osse godt finde en del af?  

Vil selvfølgelig osse gerne give en Julekalender  

Dejligt at læse at du har en Svigerfamilien som vil støtte jer med indkøb mm.  

Anmeld Citér

1. december 2015

Cvbn

Øv altså... Det er så vildt frustrerende at være på røven. Heldigvis løser tingene sig ofte alligevel...

Hvor gammel er dit barn? Og hvor bor du?

Jeg har et par chokoladekalendere til overs, som jeg gerne sender til dig + evt noget legetøj alt efter om vi har noget der passer til barnet...

Du kan bare sende en besked til mig, hvis du vil...

Anmeld Citér

1. december 2015

B&J

Frelsens hær kan man søge julekurv og der er tit julegave med til børne.

ellers håber jeg du kan lån lidt af din familie hvis det er 

Anmeld Citér

1. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hvor i landet bor du henne? Jeg har lige doneret en julekurv via denne side - måske du kan ansøge om lidt hjælp her også?  http://julehjaelpen.dk/ 

Kh Signe

Anmeld Citér

1. december 2015

Kay

hvis du sender mig en besked med adresse sender jeg gerne chokolade julekalender, en sok og lidt at putte i den 

Anmeld Citér

1. december 2015

Happiness

Jeg er sikker på at min dreng på 4  år gerne vil donere lidt legetøj! Skriv gerne pb med adresse, så finder jeg noget frem sammen med min søn senere idag!

Anmeld Citér

1. december 2015

Fremad

I rema og mange andre steder kan i hænge sok/nissehue op hvor der så blir lagt noget i og som så hentes hver fredag....

Så er der lidt til weekenden, det plejer at være et hit ved ungerne.... 

Anmeld Citér

1. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
sscm skriver:

I rema og mange andre steder kan i hænge sok/nissehue op hvor der så blir lagt noget i og som så hentes hver fredag....

Så er der lidt til weekenden, det plejer at være et hit ved ungerne.... 

Det var ski da smart!

Dog tror jeg ik det er alle feks rema der gør det. Har i hvert fald aldrig set det der hvor jeg handler. VH stine

Anmeld Citér

1. december 2015

Fremad

StineW79 skriver:

Det var ski da smart!

Dog tror jeg ik det er alle feks rema der gør det. Har i hvert fald aldrig set det der hvor jeg handler. VH stine

Hvor ærgerligt trods det var noget koncernen og ikke den enkelte købmand var blevet enige om...

Er begyndt at komme rigtig mange steder her... Det super fint, så er der lidt slik, frugt, nødder osv i...

Det plejer først at komme Ca 2 uge i december... Så håber de dukker på omkring ts og jer andre :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.