Lang ventetid hos tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2015

Bare gæst

MarianneRubi skriver:

Jeg havde det også sådan med samvittigheden også det med om jeg kunne få mig til det

men det var simpelthen nødvendigt og ganske godt jeg gjorde det, for min visdomstand var et stort hul som gik helt ned i nerverne og jeg fortryder ikk et sekund jeg kontaktede anden tandlæge med de smerter for jeg havde kun fået 1,5 times søvn og det ikk fedt som gravid hvertfald også at skulle på arbejde også 

så prøv at ring til dem og sig det virkelig er ulideligt og hvis ikke så ringer du til en anden og når det er ordnet og du har været der så aflys din tid hos nuværende tandlæge 

Det er også rigtigt - man er nødt til at tænke på sig selv og man skal kunne holde det ud.. det er bare rigtig træls når man får en tid flere uger frem og ikke føler at man kan gøre meget andet end at vente.. jeg må se om jeg kan finde en hurtigere tid hos en anden tandlæge.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

Sedigfor

Bare gæst skriver:

Jeg synes også det er lang tid at skulle vente, nu hvor jeg gør dem opmærksom på mit problem. 

Ja. 

Da jeg var gravid havde jeg vildt ondt i min ene visdomstand " ikke for at skræmme dig " da jeg kom, og hun kiggede sagde hun " godt du kom nu for ellers skulle du havde de fleste ud forneden " jeg var helt bleg i hovedet. Noget tandkød havde " løsnet " sig og lagt sig over tanden og der kom så betændelse i. Så vil helt sikkert ringe ind. Kan jo være det er akut.

Anmeld Citér

30. november 2015

Bare gæst

Sedigfor skriver:

Ja. 

Da jeg var gravid havde jeg vildt ondt i min ene visdomstand " ikke for at skræmme dig " da jeg kom, og hun kiggede sagde hun " godt du kom nu for ellers skulle du havde de fleste ud forneden " jeg var helt bleg i hovedet. Noget tandkød havde " løsnet " sig og lagt sig over tanden og der kom så betændelse i. Så vil helt sikkert ringe ind. Kan jo være det er akut.

Det kan være en god ting at høre om andres tandproblemer og oplevelser, for hvis man får ondt en anden gang, vil man måske lettere huske på hvor vigtigt det er at opsøge tandlæge.. for venter man,kan man bare gøre problemer endnu værre..

Anmeld Citér

30. november 2015

Sedigfor

Bare gæst skriver:

Det kan være en god ting at høre om andres tandproblemer og oplevelser, for hvis man får ondt en anden gang, vil man måske lettere huske på hvor vigtigt det er at opsøge tandlæge.. for venter man,kan man bare gøre problemer endnu værre..

Det rigtig (: 

men hvornår begyndte det? 

Anmeld Citér

1. december 2015

Skouboe

Du skal tænke på at der er stor forskel på at du ringer og er lidt øm, der hvor der skal komme en tand op, og det vil du gerne lige have tjekket, og at du ringer og siger at du har tandpine og har brug for en akut tid. Det er der ihvertfald hos min tandlæge.

Ring og forklar problemet og bed om en tid så hurtigt som muligt, så er jeg sikker på at de kan finde noget til dig.

Anmeld Citér

1. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Bare gæst skriver:

Nej, det er ganske forfærdeligt.. jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at gå til en anden tandlæge fordi de ikke kan give mig en hurtigere tid.. men jeg må kontakte dem igen i morgen og så må jeg se hvad de siger.. 

Jeg tror slet ikke at jeg forstår... du er jo bare kunde hos en tilfældig tandlæge - hvis ikke du er tilfreds, så vælger du da en anden? På samme måde som med ethvert andet sted hvis du ligger dine penge? Ring og aflys din tid, når du har fundet et sted som hjælpe dig...

Tandlæger er forskellige, fordi de hver driver en forskellig forretning. Derfor kan det løbende være en rigtig god idé at sikre at man har valgt den rigtige - at de har rimelige priser og ventetider - osv... og ellers skifte til én hvis tilbud matcher dine behov og krav...

Anmeld Citér

1. december 2015

ninibadini

Som andre siger, er tandlæger som en forretning. Hvis du ikke får det, du eftersøger, finder du en anden. Din tandlæge behøver ikke engang at få at vide, at du tager hen til en anden. Hvis din tandlæge ikke har akuttider (det kan jo være at de bare er fuldstændig booket op og ikke kan klemme flere ind), burde de have oplyst om at du kan henvende dig ved en anden tandlæge.

Du skal ikke have dårlig samvittighed overhovedet. Op mod hver tredje skifter årligt tandlæge! Hvis du bedre kan lide den nye tandlæge, kan du bare sige, at du gerne vil skifte der til, ellers fortsætter du ved den gamle.

Anmeld Citér

1. december 2015

MarianneRubi

Hvad fandt du ud af ? 

Anmeld Citér

1. december 2015

2babygirls

Bare gæst skriver:

Hej med jer..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre i min situation, så derfor skriver jeg herinde og håber at nogle kan give mig et råd. 

Sagen er den at jeg i de sidste 3-4 dage har været øm i tandkødet omkring min visdomstand - den eneste som ikke er kommet helt frem endnu. Jeg har ikke været hos tandlægen i noget der lignet et års tid, men har heller ikke haft vanvittigt behov for det. Det har jeg så nu. Jeg ringer til min tandlæge og fortæller at jeg har fået ondt i tandkødet og gerne vil have lavet et tjek. Da jeg pt. er sygemeldt, har jeg ingen bestemte ønsker til hverken dage eller tidspunkt, bare hurtigst muligt! Tiden som de kunne give mig var .... d. 18/12  ØV.. jeg måtte tage tiden og gøre hende opmærksom på at jeg selvfølgelig var interesseret i at få et opkald, hvis en anden skulle melde afbud.

Jeg har desværre fået det værre siden i formiddags.. det er så slemt at det smerter bare jeg spiser noget eller bevæger min tunge.. Jeg vil være ked af at skulle have ondt så længe.. Men jeg ved ikke hvad jeg kan/skal gøre.. Skal jeg vente og tage smertestillende om dagen for det eller kan jeg tillade mig at kontakte en anden tandlæge og undersøge om jeg kan komme til hurtigere et andet sted??

What to do? 

Skynd dig at købe klorhexidin, til at skylde mund i. Det hjælper på flamationen i munden.

Anmeld Citér

5. december 2015

Bare gæst

MarianneRubi skriver:

Hvad fandt du ud af ? 

Jeg fandt en anden tandlæge og har allerede været til tjek, så det er jeg glad for at jeg gjorde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.