Lang ventetid hos tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
21 svar
12 synes godt om
30. november 2015

Bare gæst

Hej med jer..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre i min situation, så derfor skriver jeg herinde og håber at nogle kan give mig et råd. 

Sagen er den at jeg i de sidste 3-4 dage har været øm i tandkødet omkring min visdomstand - den eneste som ikke er kommet helt frem endnu. Jeg har ikke været hos tandlægen i noget der lignet et års tid, men har heller ikke haft vanvittigt behov for det. Det har jeg så nu. Jeg ringer til min tandlæge og fortæller at jeg har fået ondt i tandkødet og gerne vil have lavet et tjek. Da jeg pt. er sygemeldt, har jeg ingen bestemte ønsker til hverken dage eller tidspunkt, bare hurtigst muligt! Tiden som de kunne give mig var .... d. 18/12  ØV.. jeg måtte tage tiden og gøre hende opmærksom på at jeg selvfølgelig var interesseret i at få et opkald, hvis en anden skulle melde afbud.

Jeg har desværre fået det værre siden i formiddags.. det er så slemt at det smerter bare jeg spiser noget eller bevæger min tunge.. Jeg vil være ked af at skulle have ondt så længe.. Men jeg ved ikke hvad jeg kan/skal gøre.. Skal jeg vente og tage smertestillende om dagen for det eller kan jeg tillade mig at kontakte en anden tandlæge og undersøge om jeg kan komme til hurtigere et andet sted??

What to do? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2015

MarianneRubi

Jeg havde kontaktet min tandlæge igen eller undersøgt at tage et andet sted hen så,

for sådan ka du da ikk gå rundt med smerter !

her jeg fik tandpine sidst vidste jeg der var 3-4 dages ventetid ved min tandlæge så jeg ringede til en anden og fik tid samme dag 

Anmeld Citér

30. november 2015

FrkGranger

Bare gæst skriver:

Hej med jer..

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre i min situation, så derfor skriver jeg herinde og håber at nogle kan give mig et råd. 

Sagen er den at jeg i de sidste 3-4 dage har været øm i tandkødet omkring min visdomstand - den eneste som ikke er kommet helt frem endnu. Jeg har ikke været hos tandlægen i noget der lignet et års tid, men har heller ikke haft vanvittigt behov for det. Det har jeg så nu. Jeg ringer til min tandlæge og fortæller at jeg har fået ondt i tandkødet og gerne vil have lavet et tjek. Da jeg pt. er sygemeldt, har jeg ingen bestemte ønsker til hverken dage eller tidspunkt, bare hurtigst muligt! Tiden som de kunne give mig var .... d. 18/12  ØV.. jeg måtte tage tiden og gøre hende opmærksom på at jeg selvfølgelig var interesseret i at få et opkald, hvis en anden skulle melde afbud.

Jeg har desværre fået det værre siden i formiddags.. det er så slemt at det smerter bare jeg spiser noget eller bevæger min tunge.. Jeg vil være ked af at skulle have ondt så længe.. Men jeg ved ikke hvad jeg kan/skal gøre.. Skal jeg vente og tage smertestillende om dagen for det eller kan jeg tillade mig at kontakte en anden tandlæge og undersøge om jeg kan komme til hurtigere et andet sted??

What to do? 

Min tandlæge kan i visse tilfælde hvis det skønnes akut finde en tid om en til to dage... 

Så ville klart ringe fra morgenen af i morgen og høre

Anmeld Citér

30. november 2015

Bare gæst

MarianneRubi skriver:

Jeg havde kontaktet min tandlæge igen eller undersøgt at tage et andet sted hen så,

for sådan ka du da ikk gå rundt med smerter !

her jeg fik tandpine sidst vidste jeg der var 3-4 dages ventetid ved min tandlæge så jeg ringede til en anden og fik tid samme dag 

Nej, det er ganske forfærdeligt.. jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at gå til en anden tandlæge fordi de ikke kan give mig en hurtigere tid.. men jeg må kontakte dem igen i morgen og så må jeg se hvad de siger.. 

Anmeld Citér

30. november 2015

Bare gæst

FrkGranger skriver:

Min tandlæge kan i visse tilfælde hvis det skønnes akut finde en tid om en til to dage... 

Så ville klart ringe fra morgenen af i morgen og høre

Hm... går ud fra at det må gælde alle tandlæger så..  Jeg må ringe til dem igen i morgen og se hvad jeg får ud af det.. 

Anmeld Citér

30. november 2015

MarianneRubi

Bare gæst skriver:

Nej, det er ganske forfærdeligt.. jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at gå til en anden tandlæge fordi de ikke kan give mig en hurtigere tid.. men jeg må kontakte dem igen i morgen og så må jeg se hvad de siger.. 

Jeg havde det også sådan med samvittigheden også det med om jeg kunne få mig til det

men det var simpelthen nødvendigt og ganske godt jeg gjorde det, for min visdomstand var et stort hul som gik helt ned i nerverne og jeg fortryder ikk et sekund jeg kontaktede anden tandlæge med de smerter for jeg havde kun fået 1,5 times søvn og det ikk fedt som gravid hvertfald også at skulle på arbejde også 

så prøv at ring til dem og sig det virkelig er ulideligt og hvis ikke så ringer du til en anden og når det er ordnet og du har været der så aflys din tid hos nuværende tandlæge 

Anmeld Citér

30. november 2015

Flomse

En tandlæge er som en butik. Du er kunde og den butik du plejer at handle i, har først de bukser d. 18. December, som du vil dø for at have på til julefrokost d. 4. December :-) 

Afsti afsted til en anden tandlæge, og god bedring med bisserne:-)

Anmeld Citér

30. november 2015

Sedigfor

Min tandlæge har altid akut tid ��

Mange gange kan jeg komme til samme dag til undersøgelse, skal der laves noget, bliver det typisk samme uge. Så synes det et lidt for dårligt.

Anmeld Citér

30. november 2015

Bare gæst

Abrazos skriver:

En tandlæge er som en butik. Du er kunde og den butik du plejer at handle i, har først de bukser d. 18. December, som du vil dø for at have på til julefrokost d. 4. December :-) 

Afsti afsted til en anden tandlæge, og god bedring med bisserne:-)

Du lyder meget overbevisende om at det er sådan tingene hænger sammen! Så jeg tænker på, om jeg så behøver at kontakte min egen tandlæge i morgen og gøre et forsøg på at fremskynde min tid?! Jeg ved nemlig ikke hvordan det hænger sammen, men hvis der højst sansynligt ikke er noget at komme efter, kan jeg lige så godt kontakte en anden tandlæge og spare besværet .. 

Anmeld Citér

30. november 2015

Bare gæst

Sedigfor skriver:

Min tandlæge har altid akut tid ��

Mange gange kan jeg komme til samme dag til undersøgelse, skal der laves noget, bliver det typisk samme uge. Så synes det et lidt for dårligt.

Jeg synes også det er lang tid at skulle vente, nu hvor jeg gør dem opmærksom på mit problem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.