hvor længe går der inden maven forsvinder efter fødsel????:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Jeg vil så gerne tilbage i mit eget tøj igen... Det er endnu ikke lykkes...
Det kommer jo på et tidspunkt forhåbentlig...

jeg har SÅ pisse ondt hver dag og venter stadig på at nogen kloge finder ud af noget ang. min ryg... så det kan hverken lade sig gøre psykisk eller fysisk... men jeg ved jo at jeg nok skal få overskud på et tidspunkt :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

jeg har SÅ pisse ondt hver dag og venter stadig på at nogen kloge finder ud af noget ang. min ryg... så det kan hverken lade sig gøre psykisk eller fysisk... men jeg ved jo at jeg nok skal få overskud på et tidspunkt :0)

Det er da noget skidt noget med din ryg... Jeg døjer selv med ryggen, fysen har sagt til mig at jeg har korte ledbånd i benene, så der er derfor jeg døjer med ryggen...

Jeg kan have smerter uafbrudt i en uge og faktisk os helt op til 14 dage... Modbydeligt... Fysen "Knækker" så ryggen et par gange om måneden... og laver øvelser med mine ben, som jeg kan lave hjemme os...

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Det er da noget skidt noget med din ryg... Jeg døjer selv med ryggen, fysen har sagt til mig at jeg har korte ledbånd i benene, så der er derfor jeg døjer med ryggen...

Jeg kan have smerter uafbrudt i en uge og faktisk os helt op til 14 dage... Modbydeligt... Fysen "Knækker" så ryggen et par gange om måneden... og laver øvelser med mine ben, som jeg kan lave hjemme os...

mine ledbånd er også for korte... jeg strækker og strækker... men jeg har så os diskus prolapser og er opereret for een for 3 år siden... er sku lidt træt af det :0(

Anmeld

21. september 2009

engel24

Kaufie skriver:

Det er meget individuelt. Og kommer an på hvor stor din mave ender med at blive samt hvor flittig du er til at træne efterfølgende.

Nogen (min søster bl.a) kunne tage hjem fra sygehuset iført sine før-gravid jeans.....

Min egen nåede aldrig helt at forsvinde (over 2 år siden jeg fødte)- og nu begynder den snart at vokse igen..Men jeg har så heller ikke været helt så flittig, som jeg burde.....

jeg nyder at kunne mærke ham kommer til at savne det, men glæder mig mega at kunne hoppe i mit tøj igen og føle mig tilpas .. indtil næste gang

Anmeld

21. september 2009

Muffinmus

svært at sige....
For nogle skal de bare føde og vente et par uger...
andre de skal altså træne den væk, ellers sker der ikke en dyt.
Dine mavemuskler har jo været helt ude hvor kragerne vender, så de skal trænes op igen jo
Her kunne jeg først passe meget af mit tøj(ikke alt) efter over 1 år...

Her anden gang er det gået lidt hurtigere fordi jeg kom i gang med mit fitness da hun var 7 uger gammel-mangler stadig 4 kg, men det hjælper på det og maven er også ok nu, den mangler stadig lidt og nej, den bliver aldrig så pæn som før, mere slatten, men skidt pyt.Så ikke komme i mit gamle tøj helt endnu, kun enkelte par bukser..og hun er da snart 7 mdr
Her er et billede af min mave efter 3,5 mdr, stadig ret tyk og manglede 6 kg endnu der, men pænere end i starten efter fødslen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

mine ledbånd er også for korte... jeg strækker og strækker... men jeg har så os diskus prolapser og er opereret for een for 3 år siden... er sku lidt træt af det :0(

Kan jeg godt forstå...

Anmeld

21. september 2009

Lone Jakobsen

jeg tror måske også det har noget med din alder at gøre.
da jeg fik de 2 første gik det rigtigt stærkt... da jeg fik nr 3 gik der ca 2 år før min krop blev helt sig selv....og her 2½ mdr efter fødslen af nr. 4....arbejder jeg virkelig på at få min mave strammet op.
jeg lavede mavebøjninger under det meste af min graviditet og troede virkelig det ville hjælpe også bagefter.... men jeg har 2-3 kg tilbage endnu...og på trods af at jeg laver 55 mavebøjninger hver dag så nægter det sidste bare at blive strammet op

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

engel24 skriver:

Jeg er nu i uge 35 og ser efterhånden frem ti at kunne være i mit eget tøj igen hvor længe går der egentligt efter fødel sådan ca ???

hmm jeg kunne passe det allerede lige efter fødslen, men jeg havde også tabt mere end jeg havde taget på, da jeg havde født

Jeg var så bare så dum at glemme de dårlige vaner, da amningen stoppede så nu kan jeg ikke passe det igen Starter dog til aquaspinning i dag, så det bliver dejligt

Anmeld

21. september 2009

KHS

Kaufie skriver:

Det er meget individuelt. Og kommer an på hvor stor din mave ender med at blive samt hvor flittig du er til at træne efterfølgende.

Nogen (min søster bl.a) kunne tage hjem fra sygehuset iført sine før-gravid jeans.....

Min egen nåede aldrig helt at forsvinde (over 2 år siden jeg fødte)- og nu begynder den snart at vokse igen..Men jeg har så heller ikke været helt så flittig, som jeg burde.....

Ikke helt enig... Jeg var nemlig gravid med tvillinger og havde virkelig en KÆMPE mave! Dog blev jeg maven kvit allerede 3 uger efter fødslen og havde tilmed tabt mig yderligere 7 kg (UDEN nogen som helst form for træning eller kostomlægning)
Så jeg vil ikke sige, at det kommer an på mavens størrelse eller den efterfølgende træning, på hvor hurtigt man kommer af med maven.
For mit vedkomne tror jeg, at jeg "tabte" maven pga travlhed (havde ikke tid eller overskud til selv at spise  )
Jeg tror ikke, man skal være nervøs for aldrig at komme af med maven. Den tid skal nok komme... Og hvis ikke, kan man jo hjælpe det lidt på vej, når overskudet til det kommer.

Anmeld

21. september 2009

Tulle28

MariaE skriver:

svært at sige....
For nogle skal de bare føde og vente et par uger...
andre de skal altså træne den væk, ellers sker der ikke en dyt.
Dine mavemuskler har jo været helt ude hvor kragerne vender, så de skal trænes op igen jo
Her kunne jeg først passe meget af mit tøj(ikke alt) efter over 1 år...

Her anden gang er det gået lidt hurtigere fordi jeg kom i gang med mit fitness da hun var 7 uger gammel-mangler stadig 4 kg, men det hjælper på det og maven er også ok nu, den mangler stadig lidt og nej, den bliver aldrig så pæn som før, mere slatten, men skidt pyt.Så ikke komme i mit gamle tøj helt endnu, kun enkelte par bukser..og hun er da snart 7 mdr
Her er et billede af min mave efter 3,5 mdr, stadig ret tyk og manglede 6 kg endnu der, men pænere end i starten efter fødslen

Tyk? Du ser da pisse godt ud!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.