hvor længe går der inden maven forsvinder efter fødsel????:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.844 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. september 2009

engel24

Jeg er nu i uge 35 og ser efterhånden frem ti at kunne være i mit eget tøj igen hvor længe går der egentligt efter fødel sådan ca ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

engel24 skriver:

Jeg er nu i uge 35 og ser efterhånden frem ti at kunne være i mit eget tøj igen hvor længe går der egentligt efter fødel sådan ca ???

det er vidt forskelligt.... nogen kan gå i deres eget tøj 5 dage efter og for andre går der år.....

Anmeld

21. september 2009

Kaufie

Det er meget individuelt. Og kommer an på hvor stor din mave ender med at blive samt hvor flittig du er til at træne efterfølgende.

Nogen (min søster bl.a) kunne tage hjem fra sygehuset iført sine før-gravid jeans.....

Min egen nåede aldrig helt at forsvinde (over 2 år siden jeg fødte)- og nu begynder den snart at vokse igen..Men jeg har så heller ikke været helt så flittig, som jeg burde.....

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Det er meget forskelligt jeg kom i mit tøj med det samme og havet enda hængerøv i bukserne men min mave er der stadig   Men den skal nok forsvinde på et tidspunkt.

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Der er mange som har været kloge overfor mig og sagt det tager 9 måneder for maven at blive sig selv igen...

Jeg ligner en der er gravid i 17 - 18 uge, og jeg fødte for knap 8 mdr siden...

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Det er forskelligt...men hvis det er første gang går det generelt hurtigere end når den har været udvidet flere gange.
Min mave blev dog aldrig sig selv igen og blev ved med at være løs i det pga strækmærker...
Men kender mange der havde deres almindelige tøj på hjem fra hospitalet...jeg var så ikke en af dem
Kan godt forstå du savner din krop..
Knus Eva

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Tja med mine 2 første hoppede jeg direkte i min st 38 efter jeg havde født .. Det er ikke sket denne gang , Mangler stadig at tabe 10 kg og det er 6 mdr siden ...  Jeg har haft mine st 38 på men de sidder stramt

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Min søn er snart 14 måneder og min er ikke væk endnu. Altså den er jo ikke kæmpe stor som da jeg var gravid, men den er der. Men skal også have gjort noget mere ved det. Men er meget forskelligt hvornår den forsvinder.
Min den hænger lidt  og det forsvinder jo ikke bare lige fra den ene dag til den anden.Men har jo fået et barn og det er jo en af de ting der kan komme ud af det.

Se tiden an og måske er du en af de heldige hvor den bare forsvinder med det samme, det sker jo flere gange en os der døjer med den

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Der er mange som har været kloge overfor mig og sagt det tager 9 måneder for maven at blive sig selv igen...

Jeg ligner en der er gravid i 17 - 18 uge, og jeg fødte for knap 8 mdr siden...

ha ha... det er sgu også sådan jeg føler mig

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ha ha... det er sgu også sådan jeg føler mig

Jeg vil så gerne tilbage i mit eget tøj igen... Det er endnu ikke lykkes...
Det kommer jo på et tidspunkt forhåbentlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.