samvær md forælde i pleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

alenemor42

Det er næsten umuligt at sige hvordan det vil blive, der kan være 100 muligheder alt efter hvorden barnet har det, fars resourcer osv. Det kan være alt fra samvær i plejefamilie til weekend samvær. Det er kommunen der suverænt bestemmer det ud fra hvad der er bedst fra barnet.

Jeg har set alle løsninger fra intet samvær i en periode til alm. Weekend samvær at det er umuligt at sige hvordan det bliver. Så man skal passe på med at gætte for meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Anonym trådstarter

Det er min eks nu så jeg har ikke noget med det at gøre mere men han fortæller mig hvordan og hvorledes stadig når vi snakker sammen og derfor ville jeg høre fra andre som måske kendte lidt til det fordi han ikke mente de skulle bestemme noget hvis ikke hun kunne bo hos ham.

Så det er mere bare info jeg søger da jeg var lidt nysgerrig for hvordan det KUNNE foregå. jeg ved godt det ikke er fast

Han skal have besøg af kommunen hvor datteren bor i morgen og så er der jo nok nogle undersøgelser bagefter men jeg tvivler bare på han får lov derfor jeg spørger ind

Anmeld Citér

1. december 2015

CutieKiwi

Jeg tænker der er rigtig mange faktorer der spiller ind i forhold til samvær med forældrene, og derfor er det rigtig svært at svare på, da det er kommunen der skal foretage denne vurdering.

Fandt dette link. Måske det kunne hjælpe en smule:
https://ast.dk/born-familie/sager-om-born-og-unge/ret-til-samvaer-og-kontakt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.