Pas til tyskland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2015

Bshizzle

Jeg har aldrig haft brug for at vise pas ved en grænse i Tyskland igennem de 9 år vi har ligget på camping tæt ved grænsen. 

Ja, faktisk udløb mit pas i 2006  

Har bare ik fået lavet nyt. 

Af mange jeg har snakket med, siger hvis de er blevet stoppet, så er det fint med at vise ens sygesikringskort/kørekort. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

fo82

Bshizzle skriver:

Jeg har aldrig haft brug for at vise pas ved en grænse i Tyskland igennem de 9 år vi har ligget på camping tæt ved grænsen. 

Ja, faktisk udløb mit pas i 2006  

Har bare ik fået lavet nyt. 

Af mange jeg har snakket med, siger hvis de er blevet stoppet, så er det fint med at vise ens sygesikringskort/kørekort. 

Du kan være heldig at de godtager kørekort og sygesikring, men de kan give dig en bøde fuldt berettiget ;-)

hvor ligger i på camping ?

Anmeld Citér

30. november 2015

Bshizzle

fo82 skriver:

Du kan være heldig at de godtager kørekort og sygesikring, men de kan give dig en bøde fuldt berettiget ;-)

hvor ligger i på camping ?

Dette viste jeg ikke..  

Men vi ser heller ingen kontrol der nede, og de få gange vi har set.. Da er det lastbiler de tjekker. 

I en lille by der hedder Bredebro.  (Dog var dette vores sidste år der nede). 

Anmeld Citér

30. november 2015

fo82

Bshizzle skriver:

Dette viste jeg ikke..  

Men vi ser heller ingen kontrol der nede, og de få gange vi har set.. Da er det lastbiler de tjekker. 

I en lille by der hedder Bredebro.  (Dog var dette vores sidste år der nede). 

Der er ingen smalle steder i Bredebro 

gætter på, at i er kørt over ved sæd så? (Jaaaa jeg ved det, men det hedder byen altså )

Jeg tror de opholder sig mest ved Flensborg banegård, men mon ikke de er de fleste steder her i weekenden når nu det er D. 1. Og det snart er jul 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.