Opsætning af blastocyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2015

Risse

Flødebollen skriver:

Hej damer - nogen af jer der har prøvet at få oplagt en blastocyst? 

Vi har 2 på frys og skulle så og sige bruge dem først før vi kunne starte på et friskt forsøg. 

Søger gode erfaringer og historier tak!

Jeg har ikke endnu, men har lige tilmeldt mig første forsøg med fryse blastoer her i torsdags, så er super spændt og håber selvfølgelig på det klassiske julemirakel! Tillykke med dine blastocyster! Er du så også tilmeldt nu her eller er du i mellem forsøg? 

Jeg har også kun hørt godt om at de er blevet dyrket til blastoer, så vi er meget positive over at have 5 stk på frys, da vi hele tiden har fået at vide at vores chancer er endnu ringere end de normale 7/10 ved 3 forsøg ved ivf  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2015

Flødebollen

Risse skriver:

Jeg har ikke endnu, men har lige tilmeldt mig første forsøg med fryse blastoer her i torsdags, så er super spændt og håber selvfølgelig på det klassiske julemirakel! Tillykke med dine blastocyster! Er du så også tilmeldt nu her eller er du i mellem forsøg? 

Jeg har også kun hørt godt om at de er blevet dyrket til blastoer, så vi er meget positive over at have 5 stk på frys, da vi hele tiden har fået at vide at vores chancer er endnu ringere end de normale 7/10 ved 3 forsøg ved ivf  

Jeg har 1. Cyklusdag idag, hvor vi så skal forsøge med blastocyster

vi har 'kun' 2 - men der skal også kun bruges 1

hvor mange IVF (friske) forsøg har i været igennem?

Anmeld Citér

29. november 2015

Risse

Flødebollen skriver:

Jeg har 1. Cyklusdag idag, hvor vi så skal forsøge med blastocyster

vi har 'kun' 2 - men der skal også kun bruges 1

hvor mange IVF (friske) forsøg har i været igennem?

Hvor spændende! Har du lyst til at følges ad?

Vi har kun været igennem vores første friske forsøg som jo desværre ikke lykkedes, og skal jo så i gang med første fryse nu her. Vi fik at vide inden æu, at vi skulle regne med 6 æg. Vi fik 8 ud, alle succesfuldt befrugtet, 1 lagt op og 5/7 klarede den så yderligere 3 dage til blastocyster..

Vi var meget overvældede over hvor godt det var gået da vi faktisk for et par måneder siden fik at vide at min forlovede slet ikke ville kunne få børn, så vi havde endda fundet donor or det hele. Men så fik vi at vide at det kunne han måske godt alligevel, men at vores chancer var ringere end de 7/10 ved 3 ivf forsøg, og nu står vi så her med et meget lovende resultat efter første forsøg 

Hvordan ser dit forløb ud? Håber at det lykkes for os begge i denne omgang 

Anmeld Citér

29. november 2015

Flødebollen

Risse skriver:

Hvor spændende! Har du lyst til at følges ad?

Vi har kun været igennem vores første friske forsøg som jo desværre ikke lykkedes, og skal jo så i gang med første fryse nu her. Vi fik at vide inden æu, at vi skulle regne med 6 æg. Vi fik 8 ud, alle succesfuldt befrugtet, 1 lagt op og 5/7 klarede den så yderligere 3 dage til blastocyster..

Vi var meget overvældede over hvor godt det var gået da vi faktisk for et par måneder siden fik at vide at min forlovede slet ikke ville kunne få børn, så vi havde endda fundet donor or det hele. Men så fik vi at vide at det kunne han måske godt alligevel, men at vores chancer var ringere end de 7/10 ved 3 ivf forsøg, og nu står vi så her med et meget lovende resultat efter første forsøg 

Hvordan ser dit forløb ud? Håber at det lykkes for os begge i denne omgang 

Jeg har sendt dig en privat besked

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.