Anonym skriver:
Jeg har brug for hjælp!
Jeg har den her blog, jeg skriver på den hver dag en sjælden gang hver anden dag. Den handler om alt og ingenting, hvad se rør sig i mit liv, hvad der rør sig i samfundet, total ligegyldige ting og blandet med lidt humor 
Men min blog er anonym! Det er så her problemet opstår! For det er rigtig svært at få følgere når jeg ikke bare kan dele løs af den!
Grunden til at den er anonym er, at jeg godt kan lide at kunne lukke ting ud uden at de kommer til at spejle mig som person. De ting jeg skriver om, mine holdninger osv. Kender mine venner og familie godt, så det er ikke fordi jeg vil holde ting hemmeligt for mine nærmeste 
Derfor vil jeg nu spørge jer, om ikke i har lyst til at tjekke min blog ud? Like den hvis i har lyst, del den hvis i har lyst, jeg ville sådan elske at få flere følgere!
Her er et link til bloggen!
https://www.facebook.com/Tankestr%C3%B8m-1653911444894854/
Mange tusind tak til jer der gider! 

Manke knus fra tankestrøm 
Jeg har kigget på den. Umiddelbart synes jeg ikke, den adskiller sig fra almindelige facebookprofiler, deriblandt min egen - lidt deling af citater, musik og enkelte lidt længere opslag. Jeg ville ikke opfatte den som en blog, hvis du ikke selv valgte at kalde den det - den skiller sig egentlig kun ud fra andre facebookprofiler ved at være anonym.
Groft sagt synes jeg ikke, jeg ville "få" mere ved at følge den, end jeg gør ved at læse mine FB-venners opslag - og på en eller anden måde er det ikke så vedkommende, når jeg ikke kender dig.
Jeg tror, der er to måder at tiltrække bloglæsere på:
1: Skriv længere, klummelignende indlæg med "nye", anderledes og tankevækkende pointer - i et finurligt og blomstrende sprog. Vend debatemner "på hovedet", stå tydeligt frem som afsender, så du trods anonymiteten er let at skille ud fra mængden. Hold primærfokus ét sted - så følgeren ved, at temaet er politik eller miljø eller hverdagsliv eller... - når så den røde tråd er der, kan du lave sidespring. Og vælg en anden platform end Facebook.
2: Vær en kendt person - så kan du skrive det argeste og mest banale pjat og alligevel blive fulgt.
Jeg anbefaler 1