Han vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

iln

Pernilleh skriver:

Vil bare lige sige at hvis du beslutter dig for at købe en slynge,så har jeg en Natures sway fra Ønskebørn til salg,aldrig brugt
Jeg skal sågar komme og aflevere den(og udnytte chancen for at se den dejlige)

Jeg overvejer kraftigt at købe en slynge eller bæresele, men vil lige se tiden an. Synes ælme vi har brugt mange penge den sidste mdr.  Hvad skal du have for den?
Kan nemlig heller ikke helt finde ud af hvad der er bedst. Jeg har jo en rygskade så umiddelbart vil jeg tro en bæresele er bedst for mig. Men aner det ikke.

Du/I er nu velkommen med slynge eller ej. Jeg viser med glæde min søn frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Jules

iln skriver:

Jeg overvejer kraftigt at købe en slynge eller bæresele, men vil lige se tiden an. Synes ælme vi har brugt mange penge den sidste mdr.  Hvad skal du have for den?
Kan nemlig heller ikke helt finde ud af hvad der er bedst. Jeg har jo en rygskade så umiddelbart vil jeg tro en bæresele er bedst for mig. Men aner det ikke.

Du/I er nu velkommen med slynge eller ej. Jeg viser med glæde min søn frem

Jeg har os en bæresele jeg gerne vil af med hvis det er! Og en sort alm slynge...
Men den Pernille har har jeg kun hørt godt om!

Anmeld

23. september 2009

iln

Jules skriver:

Jeg har os en bæresele jeg gerne vil af med hvis det er! Og en sort alm slynge...
Men den Pernille har har jeg kun hørt godt om!

Hvad koster bæreselen?

Anmeld

23. september 2009

Jules

iln skriver:

Hvad koster bæreselen?

Jeg har købt den af min kusine for 300. Men kigger lige hvad stand den er i nu... Brugte den kun 2 gange...
Så vil tro en 200 kr alt efter hvordan den ser ud... Gir lige lyd ved 14.30 tiden over sms søde

Anmeld

23. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Jeg vil nok gerne have 400 for den,da den aldrig er brugt og nyprisen er 600
Men ja,jeg vil da riiigtig meget gerne komme og se den skønne Silas...er der planer om en get-together allesammen,eller skal vi bare mødes,os der kan mon?

Anmeld

23. september 2009

iln

Jules skriver:

Jeg har købt den af min kusine for 300. Men kigger lige hvad stand den er i nu... Brugte den kun 2 gange...
Så vil tro en 200 kr alt efter hvordan den ser ud... Gir lige lyd ved 14.30 tiden over sms søde

Det vil bare være super

Anmeld

23. september 2009

iln

Pernilleh skriver:

Jeg vil nok gerne have 400 for den,da den aldrig er brugt og nyprisen er 600
Men ja,jeg vil da riiigtig meget gerne komme og se den skønne Silas...er der planer om en get-together allesammen,eller skal vi bare mødes,os der kan mon?

Det er da også fair nok, når den aldrig har været brugt. Jeg vil lige diskutere det med Peter, for synes også han skal kunne bruge den og tror "desværre" han er mere til en bæresele end en slynge. Ser vist ikke så mandigt ud hehe.

Der er tale om et fælles møde i efterårsferien, hvad jeg kunne forstå på Trine. Men altså... jeg skal med glæde give en kop kaffe til dem der har lyst og tid før. Synes dælme der er længe til uge 42 og vil gerne snart have lidt besøg ("tør" ikke vove mig for langt væk fra hjemmet endnu så håber folk vil tage turen til Visse). 

Anmeld

23. september 2009

Pernilleh

Ha,ha,forstår jeg godt,jeg skulle dælme heller ikke for langt væk i startenJeg synes stadig Alexander er ret bøvlet at have med i byen,for der skal så meget oppakning med.Og han skal også have sin skråstol med,for det der med at ligge,det er altså kun små babyer der gør det,og Alexander er bestemt ingen lille baby mere...hvis du spørger ham
Så jeg tager gerne en tur til Visse,det er da helt sikkert...måske i næste uge?

Det der med slynge eller bæresele,det er bestemt også en smagssag,og det kommer også lidt an på babyen.Jeg havde jo troet at jeg skulle fise rundt overalt med den slynge,men da Alexander meget hurtigt blev meget stor og tung(og vild!),dur en slynge bare ikke til ham.
Jeg synes en bæresele er rigtig god,men der skal de måske være lidt større...jeg syntes ikke den han sad så godt i den de første måneder,men det kan også have været os der ikke kunne finde ud af det

Anmeld

23. september 2009

iln

Pernilleh skriver:

Ha,ha,forstår jeg godt,jeg skulle dælme heller ikke for langt væk i startenJeg synes stadig Alexander er ret bøvlet at have med i byen,for der skal så meget oppakning med.Og han skal også have sin skråstol med,for det der med at ligge,det er altså kun små babyer der gør det,og Alexander er bestemt ingen lille baby mere...hvis du spørger ham
Så jeg tager gerne en tur til Visse,det er da helt sikkert...måske i næste uge?

Det der med slynge eller bæresele,det er bestemt også en smagssag,og det kommer også lidt an på babyen.Jeg havde jo troet at jeg skulle fise rundt overalt med den slynge,men da Alexander meget hurtigt blev meget stor og tung(og vild!),dur en slynge bare ikke til ham.
Jeg synes en bæresele er rigtig god,men der skal de måske være lidt større...jeg syntes ikke den han sad så godt i den de første måneder,men det kan også have været os der ikke kunne finde ud af det

De bliver hurtige store de små synes man jo. Men er da også dejligt at se dem udvikle sig. Kan da udmærket godt forstå han ikke gider ligge ned

Næste uge er en mulighed ja. Jeg kan onsdag, torsdag og fredag og i weekenden. Skal jeg forhøre mig ved de andre, om der er nogen der er friske?

Vedr. det med at Alexander voksede for hurtigt til den slynge. Tror det er det samme med Silas. Han har allerede taget et kilo på på ca 2½ uge, så mon ikke han også bliver en stor knægt.

Anmeld

24. september 2009

Pernilleh

Ja,lad os se om vi kan finde ud af noget i næste uge med de andre.
Jeg finder lige ud af hvornår jeg kan,det skal jo også passes ind med bedsteforældredagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.